کد خبر: 1234714
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
نماینده عرب «کِنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) امروز (یکشنبه) در سخنانی اذعان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در باتلاق نوار غزه فرو رفته و غرق شده است.

جوان آنلاین: «احمد الطیبی» رئیس «فهرست یکپارچه عربی» در کنست در گفتگو با «الجزیره مباشر» در این باره اظهار داشت: ۱۵۰ هزار معترض شنبه به خیابان‌ها آمدند و خواستار استعفای «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل و لزوم بازگشت همه اسرا به خانه‌های خود شدند.

به گزارش ایرنا، وی گفت: بر اساس شهادت خود کارشناسان امنیتی و نظامی اسرائیل، اسرائیل در باتلاق جنگ غزه فرو رفته است.

وی ادامه داد: اعتقاد اکثریت اسرائیلی‌ها این است که نتانیاهو جنگ در غزه را برای انگیزه‌های عینی به راه نیانداخته است، بلکه بیشتر این جنگ در راستای انگیزه‌های سیاسی شخصی است.

الطیبی افزود: شعار پیروزی مطلق شعاری دروغین است که محقق نشده و نخواهد شد. افکار عمومی اسرائیل در نتیجه پیروزی‌های خاص مقاومت پریشان است.

نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی همچنین اضافه کرد: نتانیاهو اسرائیل را از نظر عملکرد نظامی و اقتصادی به سمت شکست کامل سوق می‌دهد و امروز مخالفان او بیشتر شده و هر روز فریاد برکناری وی را سر می‌دهند.

بر اساس این گزارش، جنگ علیه غزه که وارد دویست و پنجاه و چهارمین روز شده است به مهمترین عامل تشدید تنش بین سران رژیم اشغالگر تبدیل شده و در حالی که نتانیاهو و متحدانش خواهان تداوم جنگ هستند، مخالفان آن‌ها بر برقراری آتش‌بس و آزادی اسرای صهیونیست تاکید دارند.

بسیاری از کارشناسان، هدف نتانیاهو از اصرار بر تداوم جنگ را، حفظ حیات سیاسی و فرار از تعقیب قضائی می‌دانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار