کد خبر: 1234675
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
تجمع معترضان حامی فلسطین در اعتراض به سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا در قبال جنگ غزه بار دیگر در یکی از مراسم‌های مربوط به جمع‌آوری کمک‌های انتخاباتی بایدن اتفاق افتاد.

جوان آنلاین: شماری از معترضان حامی فلسطین در اعتراض به سیاست‌های جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در قبال جنگ غزه، بیرون مراسمی که برای جمع‌آوری کمک‌های مالی انتخاباتی توسط وی برگزار شده بود، تجمع کرده و شعار سر دادند.

به گزارش هیل، معترضان حامی فلسطین در بزرگترین مراسم مربوط به جمع‌آوری کمک‌های مالی حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری که در لس‌آنجلس برگزار شده بود، تجمع کرده و خشم خود را از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ کنونی غزه میان حماس و رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

بایدن در مراسم جمع‌آوری کمک‌هالی مالی شرکت‌کرده بود که به گفته کمپین انتخاباتی وی حتی پیش از شروع رسمی مراسم رکورد جمع‌آوری ۲۸ میلیون دلار کمک مالی را زده بود.

کمپین بایدن در واکنش به تجمع‌های اعتراضی در قالب بیانیه‌ای نوشت: رئیس‌جمهور باور دارد که شنیدن صدای شما و مشارکتتان در دموکراسی ما امری ضروری است. او به دنبال پایان دادن به خشونت و برقراری صلح عادلانه و پایدار در خاورمیانه است. او خستگی ناپذیر برای این هدف کار می‌کند.

دو حساب توییتری وابسته به معترضان، ویدئوهایی را از این گروه که خارج از محل جمع‌آوری کمک‌های مالی به بایدن در حال برگزاری اعتراضات خود بودند، منتشر کرده‌اند.

طبق آنچه که در این ویدئوها پخش و منتشر شده است، معترضان پشت درب برگزاری مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی، یک‌صدا شعار سر می‌دهند: بایدن ما آتش‌بس می‌خواهیم.

معترضان حوالی ساعت ۵ عصر تجمع اعتراضی خود را در محل برگزاری سخنرانی بایدن، آغاز کردند، هنوز مشخص نیست، چه تعداد معترض در این تجمع اعتراضی شرکت‌ کردند.

اعتراضات در حالی ادامه دارد که اوایل این هفته نیز حضور کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در یک برنامه تلوزیونی زنده از سوی معترضان حامی فلسطین مختل شد.

معترضان با شعارهایی مانند ۱۵ هزار کودک فلسطینی به خاطر شما کشته شدند و یا نسل‌کشی را متوقف کنید، این برنامه را تحت تاثیر قرار دادند. 

برچسب ها: فلسطین ، بایدن ، امریکا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار