کد خبر: 1234545
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: معتقدم کسی که در ایران مسئولیت می‌پذیرد، نمی‌تواند کتابخوان نباشد و آزموده‌های جهان را مرور نکند.

جوان آنلاین: حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پیامی ویدئویی، گفت: طلبه بودن به معنای جدایی از جهان امروز نیست، شاید به همین دلیل در بین رشته‌های علمی به تاریخ ایران و جهان علاقه زیادی دارم.

به گزارش فارس، وی افزود: کتاب‌های بسیاری درباره تاریخ ایران و تاریخ سیاسی جهان خوانده‌ام و می‌خوانم، اگر تعریف از خود نباشد، کتاب‌خوان حرفه‌ای و قهّاری هستم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه در دوران وزارت‌هایم یکی از تحصیلکرده‌های باسواد و خوش‌سلیقه را مأمور کرده بودم که تازه‌های نشر را رصد و کتاب‌های مهم را برایم تهیه کند، اظهار کرد: معتقدم کسی که در ایران مسئولیت می‌پذیرد، نمی‌تواند کتابخوان نباشد و آزموده‌های جهان را مرور نکند.

حجت‌الاسلام پورمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: در دروس طلبگی هم با علاقه پیش رفته‌ام و بعد از تحصیل در دوره‌های مختلف دروس حوزوی، تدریس را در سطوح عالی فقه و اصول در حوزه علمیه مروی داشته‌ام و هم‌اکنون سال‌هاست که مباحثه خارج فقه دارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار