کد خبر: 1232800
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳
به دنبال رجزخوانی امروز نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه لبنان روند کاهش ارزش شکل در برابر دلار ادامه پیدا کرد.

جوان آنلاین: پس از اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل آماده انجام «اقدام بسیار قوی علیه حزب الله لبنان است، شکل (پول محلی اسرائیل) امروز چهارشنبه ۰.۶ درصد در برابر دلار کاهش یافت و به ۳.۷۱ شکل رسید. نتانیاهو امروز چهارشنبه در جریان سفر به «کریات شمونا» در شمال سرزمین‌های اشغالی اشغالی که این روز‌ها هدف حملات گسترده حزب‌الله لبنان بوده است، این ادعا را مطرح کرد.

به گزارش فارس، حزب‌الله از زمان آغاز جنگ در فلسطین اشغالی صد‌ها مواضع ارتش اسرائیل را منهدم کرده و به تخلیه ده‌ها شهرک صهیونیست نشین منجر شده است. مقاومت لبنان اعلام کرده است که تا زمان تداوم حملات به نوار غزه به عملیات‌های خود ادامه خواهد داد. حملات پهپادی دو روز گذشته حزب الله به آتش سوزی‌های گسترده در شمال سرزمین‌های اشغالی منجر شده است.

روز گذشته نیز روزنامه اقتصادی رژیم صهیونیستی گزارش داد، به دنبال حملات سنگین دوشنبه شب حزب الله لبنان که به آتش‌سوزی گسترده در شمال اسرائیل منجر شد، ارزش شکل و بورس تل‌آویو ریزش کرد.

بر اساس گزارش کالکالیست، دلار در برابر شکل دیروز سه شنبه در بازار ارز داخلی رژیم صهیونیستی ۰.۳ درصد افزایش یافت و به ۳.۶۷ شکل رسید و یورو ۰.۷ درصد در آستانه تصمیم گیری منطقه یورو در اواخر هفته جاری برای نرخ بهره افزایش یافت و به قیمت ۳.۹۹۷ شکل معامله شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار