کد خبر: 1232121
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
مدیر اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با توجه به شرایط جدول لیگ برتر شانس قهرمانی پرسپولیس ۶۰ درصد و بخت قهرمانی استقلال ۴۰ درصد است.

جوان آنلاین: همایون شاهرخی در مورد کورس استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر که به هفته پایانی کشیده شد، اظهار داشت: هردو تیم رقابت نزدیک و تنگاتنگی برای قهرمانی دارند و همین مساله معنایش موفقیت فوتبال و ورزش است اینکه مردم نیاز به سرگرمی دارند و فوتبال ما مردم را به خوبی سرگرم کرده است.

به گزارش فارس، این باعث خوشحالی است. مدیر اسبق تیم ملی افزود: در مورد اینکه کدام تیم بازنده می‌شود وکدام تیم برنده یا قهرمان هم باید به طور کلی بگویم تیمی که کمتر اشتباه کند و از موقعیت هایش بهتر استفاده کند قهرمان خواهد شد. با توجه به شرایط جدول لیگ برتر و اینکه پرسپولیس یک امتیازبیشتر از استقلال دارد و حتی تفاضل گلش هم بهتر است به همین دلیل می‌گویم شانس قهرمانی پرسپولیس ۶۰ درصد و شانس قهرمانی استقلال ۴۰ درصد است، اما به شرطی که اتفاقات عجیب و غریب رخ ندهد، ولی در فوتبال هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ بدهد.

مربی اسبق تیم ملی در مورد اینکه از نظر فنی کدام تیم کیفیت بهتری دارد، گفت: من زیاد بازی‌ها را نگاه نمی‌کنم بنابراین با قاطعیت نمی‌توانم در مورد مسایل فنی آن‌ها صحبت کنم، ولی بازهم تاکید می‌کند وقتی ورزش و در راس آن فوتبال مردم را اینگونه علاقمندو جذب می‌کند خیلی خوب است و باعث می‌شود که جوانان به جای اعتیاد و مسیر‌های بد رو به ورزش بیاورند و این معنایش موفقیت ورزش است که مهم‌ترین و پرمخاطب ترینش فوتبال است.

مربی اسبق تیم پاس درمورد اینکه جواد نکونام در تیم ملی شاگرد او بوده گفت: جواد نکونام فوتبالش را از پاس شروع کرد و از پاس هم به تیم ملی رفت و اکنون استقلالی شده است. من هم در پاس و هم در تیم ملی با او بودم نکونام پسر بسیار خوبی است و، چون در پست هافبک بازی می‌کرد دور اندیش هم هست. امیدوارم هر تیمی که شایسته است قهرمان لیگ شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار