کد خبر: 1150038
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس با برتری منچسترسیتی برابر ساوتهمپتون پیگیری شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ در شرایطی از ساعت ۲۰ آغاز شد که در یکی از این بازی‌ها منچسترسیتی رده دومی در دیداری خارج از خانه به مصاف ساوتهمپتون رفت.

شاگردان پپ گواردیولا که پیش از این با ۶۴ امتیاز در رده دوم و پشت سر آرسنال ۷۲ امتیازی قرار داشتند در همان نیمه نخست و در دقیقه ۴۵ توسط ارلینگ هالند به گل رسیدند تا این نیمه را با برتری به رختکن بروند.

سیتی بی‌رحم و خستگی‌ ناپذیر/ ساوتهمپتون هم قربانی شاگردان گواردیولا شد

در شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵۸ جک گریلیش دومین گل سیتیزن را به ثمر رساند تا اختلاف به ۲ گل برسد اما این پایان کار نبود چرا که دقایقی بعد ارلینگ هالند با یک ضربه دیدنی برای بار سوم دروازه ساوتهمپتون را گشود تا هواداران سیتی با اهتزاز پرچم نروژ مهاجم گلزن خود را تشویق کنند.

بعد از این گل، گواردیولا مهاجم گلزن خود را بیرون کشید تا استراحت کند،‌ ۴ دقیقه بعد میزبان روی یک حمله و توسط سکو مارا یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا امیدها در اردوی ساوتهمپتون زنده شود اما تیم بی‌رحم و خستگی‌ناپذیر منچسترسیتی ثانیه‌هایی بعد یک ضربه پنالتی به دست آورد تا خولین آلوارز توپ را به مرکز دروازه ساوتهمپتون فرستاده و چهارمین گل شاگردان گواردیولا را به ثبت برساند.

سیتی بی‌رحم و خستگی‌ ناپذیر/ ساوتهمپتون هم قربانی شاگردان گواردیولا شد

با این نتیجه سیتی ۴ بر یک پیروز شد تا با ۶۷ امتیاز جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کند و اختلاف‌ش را با آرسنال صدرنشین را به ۵ امتیاز کاهش دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار