کد خبر: 1124186
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران با بیان اینکه صحبت کردن در مورد داوری هیچ فایده‌ای ندارد گفت: داوری همیشه به من اخطار می‌داد، اما افراد دیگری در بازی عصر امروز (دوشنبه) اعتراض داشتند و من اخطار دریافت کردم.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: ساکت الهامی عصر دوشنبه در نشست خبری پس از شکست دو بر یک تیم فوتبال هوادار تهران مقابل گل گهر سیرجان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور افزود: در مورد داوری خیلی صحبت‌ها است که نمی‌گویم، اما به خداداد افشاریان به عنوان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و تیم داوری این بازی خسته نباشید می‌گویم، چاره‌ای نیست و گله‌ای نمی‌توانم داشته باشم.

وی اظهار داشت: روز نخست که تیم هوادار تهران را تحویل گرفتم دنبال این بودم که این تیم با احترام و با شخصیت باشد و امروز بنظر می‌آید که یک فوتبال با شخصیت ارائه کردیم و این طبیعت فوتبال است که همیشه آن چیزی که بر وفق مراد است، پیش نمی‌آید.

الهامی با بیان اینکه از تمامی بازیکنان حاضر در بازی و تعویضی رضایت دارم، بنظر می‌آید که یک بازی خیلی خوب بازی کردیم عنوان کرد: باید همه جوانب را در نظر گرفت این پیروزی را به سیرجانی‌ها تبریک می‌گویم، زیرا گل گهر هم خوب بازی کرد.

وی در پاسخ به پرسشی برای چرایی کم بودن تعداد ضربات توپ در چارچوب گفت: تمرکز و تراکم این بازی در وسط زمین بود که اجازه شوت زدن درون چارچوب را نمی‌داد، ما گل خوبی زدیم و فکر می‌کنم همین حالت را گل گهر هم داشت.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران تصریح کرد: فقط می‌توانم بگویم که امروز شاهد یک بازی فوق العاده و خوبی بودیم.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان عصر امروز در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه دو بر یک مقابل هوادار تهران به برتری رسید. این مسابقه در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار شد.

ابتدا تهرانی‌ها با گل دقیقه ۳۸ محسن سفید چقایی پیش افتادند، اما سیرجانی‌ها توانستند با گل‌های دقیقه ۶۰ و ۷۴ مرتضی تبریزی و آرمین سهرابیان نتیجه را به نفع خودشان تغییر دهند و صاحب سه امتیاز این دیدار خانگی باشند.

تیم فوتبال گل گهر سرجان با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد تا موقتا در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور جای بگیرد و هوادار تهران نیز ۱۲ امتیازی باقی ماند تا در رتبه دوازدهم جام خلیج فارس باشد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار