کد خبر: 763938
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
تنها مظنون پرونده قتل زن سالخورده و خودكشي دخترش بازداشت‌ شد
معماي قتل زن سالخورده كه با خودكشي دختر او، پيچيده‌تر شده بود، با دستگيري تنها مظنون پرونده وارد مرحله‌ تازه‌اي شده است.
به گزارش خبرنگار ما، اول دي‌ماه، قتل زني 73 ساله در شرق تهران به قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل پايتخت گزارش شد. تحقيقات بازپرس همراه تيم جنايي در محل حادثه كه آپارتماني در خيابان خان‌ميرزايي فلكه دوم تهرانپارس بود، نشان داد كه مهين از سوي فردي آشنا كشته شده است؛ چراكه آثار درگيري روي درهاي خانه ديده نمي‌شد و از به‌هم‌ريختگي وضعيت خانه هم خبري نبود. گزارش اوليه پزشكي قانوني بعد از معاينه جسد هم حكايت از اين داشت كه مهين بر اثر فشار بر عناصر حياتي گردن فوت شده است.
تحقيقات از ساكنان ساختمان خيلي زود به جريان افتاد و مشخص شد كه مهين از 25 سال قبل در اين ساختمان زندگي مي‌كند و صاحب دختري 26 ساله به نام مليكا ‌است كه آخرين بار يكي از همسايه‌ها يك روز قبل وي را همراه مقتول در راهروهاي ساختمان ديده بود. در تحقيقات بيشتر مشخص شد پسري كه با مليكا ارتباط داشت هم به اين خانه رفت و آمد می‌کرد. همزمان با به دست آمدن اين اطلاعات، جسد به دستور بازپرس به پزشكي قانوني منتقل شد و مليكا و پسر مورد علاقه‌اش به عنوان دو مظنون تحت تعقيب قرار گرفتند.
چند ساعت بعد از حادثه خبر رسيد كه دختر جواني براثر سقوط از يك پل هوايي در خيابان دماوند كشته شده است. بررسي اوراق هويتي اين دختر نشان داد كه وي مليكا، دختر تحت تعقيب مقتول است كه احتمالاً دست به خودكشي زده است. پس از تأييد شدن خبر فوت مليكا، معماي قتل زن سالخورده پيچيده‌تر شد، بنابراين تلاش براي دستگيري پسر جوان، به عنوان مظنون اصلي دنبال شد تا اينكه وي صبح روز گذشته در پارك سرخه‌حصار در شرق تهران شناسايي و دستگير شد.
او وقتي مورد تحقيق قرار گرفت، گفت: از ماجراي قتل مهين و خودكشي دخترش خبر ندارد. پسر جوان گفت: من دانشجو هستم و مدتي قبل با مليكا دوست شدم و به خانه آنها رفت و آمد داشتم. آنها خانواده پولداري بودند. صاحب چند خانه در نقاط مختلف شهر بودند و من كارهايشان را انجام مي‌دادم كه بابت آن 15 ميليون تومان از مهين طلبكار بودم. پسر جوان گفت: من آخرين بار سه روز قبل از حادثه به خانه مهين رفتم و مليكا را ديدم. مهين دوست داشت كه من با مليكا ازدواج كنم، اما من راضي به ازدواج نبودم و به مليكا هم پيشنهاد ازدواج نداده بودم.
تحقيقات بيشتر از تنها مظنون حادثه در جريان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار