کد خبر: 615494
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲

عضو كميسيون آموزش مجلس شوراي اسلامي با تشريح ديدار اعضاي اين كميسيون با سرپرست فعلي وزارت آموزش و پرورش گفت: رئيس‌جمهور پس از تعطيلات مجلس وزراي سه وزارتخانه را به منظور كسب رأي اعتماد به مجلس معرفي مي‌كند.

جبار كوچكي‌نژاد به مهر گفت: اعضاي كميسيون آموزش عصر روز يك‌شنبه با سرپرست فعلي آموزش و پرورش ديدار كردند و سؤالات خود را در حوزه كمبود منابع مالي، وضعيت مدارس در آغاز سال تحصيلي، كمبود نيروي انساني، سرويس مدارس دانش‌آموزان روستايي، نظام جديد آموزشي، سرانه دانش‌آموزي و... پرسيدند.

وي افزود: علي اصغر فاني به برخي از سؤالات پاسخ دادند. البته سرپرست فعلي به كمبود منابع مالي نيز اشاره كرد و قرار است امروز سه‌شنبه 16 مهر جلسه مشتركي با حضور نماينده معاونت راهبردي رياست جمهوري، مركز پژوهش‌هاي مجلس و رئيس خزانه كشور براي حل مشكلات مالي اين وزارتخانه برگزار شود.

كوچكي‌نژاد همچنين درباره معرفي وزير آموزش و پرورش به مجلس توضيح داد: هفته آينده مجلس تعطيل است و رئيس‌جمهور قرار است پس از تعطيلات هم وزير آموزش و پرورش و هم وزراي علوم و ورزش و جوانان را به مجلس معرفي كند. اين نماينده مجلس درباره گزينه‌هاي احتمالي وزير آموزش و پرورش گفت: به احتمال بسيار زياد رئيس‌جمهور، سرپرست فعلي آموزش و پرورش را با توجه به سوابقش به مجلس براي وزارت معرفي مي‌كند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار