کد خبر: 615369
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۷
از ترافيك عصرگاهي ناراضي هستيم و طرح‌ها و پيشنهادهايي را براي تغيير اين ساعات به وزارت كشور ارائه كرده‌ايم.
 رئيس پليس راهور تهران بزرگ گفت: از ترافيك عصرگاهي ناراضي هستيم و طرح‌ها و پيشنهادهايي را براي تغيير اين ساعات به وزارت كشور ارائه كرده‌ايم.
به گزارش خبرنگار ما، سردار حسين رحيمي با اشاره به ساعت فعاليت مراكز آموزشي و ادارات گفت: با عقب كشيدن ساعت رسمي كشور بار ترافيك عصرگاهي سنگين‌تر شده است و از ترافيك عصرگاهي ناراضي هستيم و پيشنهادهايي را براي تغيير اين ساعات به وزارت كشور ارائه كرده‌ايم و از مسئولان مي‌خواهيم هر چه سريع‌تر با تصويب اين پيشنهاد، پيك ترافيك صبحگاهي و عصرگاهي را توزيع كنند.
  موتورسواران متخلف همچنان خبرسازند
وي درباره موتور‌سواران متخلفي كه وارد خطوط بي‌‌آ‌ر‌تي مي‌شوند به خبرنگار ما گفت: موتور‌سواران سال‌هاست كه به رفتارهاي خارج از عرف عادت كرده‌اند اما اولويت ما فرهنگ‌سازي و در كنار آن برخورد قانوني و  بدون چشمپوشي با متخلفان است.
سردار رحيمي افزود: از سوي ديگر در بسياري از خطوط ويژه براي ورودي و خروجي‌ها درهايي نصب شده است.  وي اصلاح رفتار موتورسواران را مستلزم يك اراده جمعي دانست و ادامه داد: موتور‌سيكلت‌ها بايد مانند خودروها كنترل شوند و داراي دو پلاك باشند تا ميزان كنترل پليس بر آنها بيشتر شود.  رئيس پليس راهور پايتخت در خصوص نصب دوربين در تقاطع‌ها نيز گفت: هم‌اكنون اين دوربين‌ها در بيش از 50 تقاطع پايتخت نصب شده است و خودروهايي كه به گذرگاه عابر پياده تجاوز كنند، 20 هزار تومان و رانندگان متخلفي كه از چراغ قرمز عبور كنند نيز علاوه بر جريمه 100 هزار توماني، نمره منفي هم دريافت مي‌كنند.
  تردد 20 هزار اتوبوس و تاكسي فرسوده در شهر
وي در ادامه با اشاره به فرا رسيدن فصل سرما از تشديد برخورد با خودروهاي دودزا خبر داد و تأكيد كرد: براي حل اساسي اين مشكل نيازمند نوسازي ناوگان حمل و  ‌‌نقل شخصي و عمومي و همكاري دستگاه‌هاي مرتبط هستيم، در غير اين صورت نبايد منتظر حل اين معضل باشيم.
سردار رحيمي با بيان اينكه قطعاً راحت‌ترين اقدام پليس توقيف خودروهاي فرسوده و دودزا است، اظهار داشت: توقيف 2 هزار اتوبوس فرسوده و 18 هزار تاكسي فرسوده توسط پليس و انتقال آنها به پاركينگ تبعات بسياري دارد كه مسئولان امر بايد هر چه سريع‌تر بسترهاي لازم را براي جايگزيني خودروهاي فرسوده فراهم كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار