کد خبر: 1287305
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی در دهه اول ماه رمضان به همت ۵۰ خادم رسانه‌ای بیش از ۲۰۰ آیتم چند رسانه‌ای مرتبط با ماه رمضان و فعالیت‌های حرم مطهر رضوی تولید کرده است.

جوان آنلاین: سید محمدرضا موسوی کیا در این باره گفت: مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی علاوه بر فعالیت در حوزه برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، در حوزه تولیدات محتوا‌های چند رسانه‌ای که در فضای مجازی استفاده می‌شوند فعالیت می‌کند.

وی افزود: با گسترش ابزار‌های چند رسانه‌ای و علاقه مخاطبان به چنین محتوا‌ها که بیشتر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مورد بازدید قرار می‌گیرند ما نیز تلاش کرده‌ایم با استفاده از خادمان رسانه‌ای علاقمند به این حوزه و خلاق، تولیدات متفاوتی را داشته باشیم.

مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی با اشاره به استفاده این محتوا‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف اضافه کرد: ماه رمضان امسال تلاش کرده‌ایم با گسترش قالب‌ها و فرم تولیدات محتوا‌های چند رسانه‌ای، تولیدات بیشتری را برای استفاده در صفحات مختلف فضای مجازی اعم از صفحات مرتبط با آستان قدس رضوی و صفحات مرتبط با حرم مطهر رضوی داشته باشیم. همچنین سعی کرده‌ایم محتوا‌های تولید شده را علاوه بر استفاده در برنامه‌های تلویزیونی در اختیار رسانه‌ها، میکرو رسانه‌ها، انسان رسانه‌ها و علاقمندان به چنین محتوا‌هایی قرار دهیم.

موسوی کیا همچنین درباره حجم تولیدات چند رسانه‌ای در ماه رمضان اظهار کرد: در مدت ۱۰ روز نخست ماه رمضان ۱۴۴۶ با فعالیت ۵۰ خادم رسانه‌ای بیش از ۲۰۰ آیتم مختلف تولید شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار