کد خبر: 1239782
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
معاون سیاسی وزیر کشور:
معاون سیاسی وزیر کشور بابیان اینکه اقدام تروریستی حمله به صندوق اخذ رای در دور اول انتخابات محکوم است، گفت: آرای مردم در دور اول و دوم به بهترین نحو صیانت شد.

جوان آنلاین: سید محمدتقی شاهچراغی ظهر شنبه در حاشیه برگزاری جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری در گفت‌وگو با خبرنگاران بابیان اینکه اقدام تروریستی حمله به صندوق رأی در استان سیستان و بلوچستان محکوم است، ابراز داشت: این حادثه منجر به شهادت دو نفر از عوامل نیروی انتظامی در دور اول انتخابات شد.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی به یکی از صندوق‌های اخذ آرا در استان سیستان و بلوچستان در دور اول انتخابات ریاست جمهوری، افزود: آرای مردم در صندوق‌های رأی با تمام وجود طی دور اول و دوم انتخابات صیانت و حفاظت شد.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه در همه انتخابات امانت دار مردم هستیم، ابراز داشت: اجازه هیچ گونه خللی در انتخابات داده نمی‌شود لذا با تمهیدات ویژه‌تر دور دوم با سلامت و امنیت برگزار شد.

شاهچراغی بابیان اینکه تأخیر در شروع برگزاری انتخابات از جمله مهمترین چالش‌ها بود، تصریح کرد: در دور دوم انتخابات میانگین تأخیر در برگزاری انتخابات به دو تا سه دقیقه کاهش یافت.

وی افزود: خوشبختانه سمنان یکی از استان‌هایی بود که از نظر برگزاری انتخابات در رتبه‌های برتر جای دارد و رأس ساعت هشت انتخابات را برگزار کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار