کد خبر: 1239725
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
مدیر طرح های توسعه شهری شهرداری فردیس خبرداد
مدیر طرح های توسعه شهری شهرداری فردیس در خصوص احداث ساختمان شورای اسلامی شهر فردیس اظهار کرد: پس از بررسی طرح ارائه شده توسط مشاور در خصوص ساختمان شورا توسط اعضای کمیته بررسی و تصویب طرح‌های عمرانی شهرداری، مقرر گردید پس از اصلاح برخی جزییات طرح و اخذ مصوبه ماده ۵ نسبت به اجرای آن اقدام گردد.

زینب فروزان مهر از احداث ساختمان مدیریت بحران در سالن چند منظوره شهرک کوثر خبر داد و افزود: در جلسه کمیته یاد شده طی بحث و بررسی و الزام به پیگیری موضوعات مدیریت بحران، مقرر شد در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع در جنوب پارک نسترن با در نظر گرفتن محل مخصوص فرود هلی کوپتر برای مواقع بحرانی، ساختمان مدیریت بحران کلنگ زنی شود.
مدیر طرح های توسعه شهری شهرداری فردیس در خصوص احداث سوله ورزشی چند منظوره واقع در بلوار شهیدان بخشی، گفت: پس از ارائه طرح مشاور، مقرر شد پلان معماری سالن وفق پیشنهادات اعضا کمیته مجدداً ارائه گردد.

فروزان مهر در مورد طرح پیشنهادی مشاور برای تقاطع مارلیک و شقایق گفت: با توجه به درخواست‌های شهروندان و تصادفات رخ داده در تقاطع مذبور و الزام به اصلاح هندسی آن، طرح پیشنهادی مشاور ترافیک مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد نسبت به اخذ تاییدیه مراجع مربوطه برای اجرای طرح اقدام گردد.

برچسب ها: البرز ، کرج ، فردیس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار