کد خبر: 1239444
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی امروز برخی از مناطق کشور با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد و تهران با احتمال گرد و خاک رو به رو خواهند بود.

جوان آنلاین: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز پنجشنبه (۲۱ تیرماه) در برخی مناطق شمال غرب ارتفاعات رشته کوه البرز بویژه در مازندران سمنان برخی مناطق گلستان و خراسان شمالی، همچنین در ارتفاعات غرب و جنوب کرمان، ارتفاعات شمال هرمزگان و شرق فارس رگبار باران رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

به گزارش ایرنا، همچنین، امروز تهران صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک خواهد داشت. دمای هوای این استان نیز تا فردا سه درجه کاهش پیدا می‌کند.

فردا (جمعه،۲۲ تیرماه) در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی در مازندران ارتفاعات شمالی استان‌های البرز و تهران در برخی نقاط مازندران گلستان و سمنان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی از طرفی در ارتفاعات جنوب کرمان ارتفاعات شمال هرمزگان و شرق فارس نیز بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

همچنین در پاره‌ای از این نقاط ریزش تگرگ نیز دور از انتظار نیست. در ضمن کاهش نسبی دما در سواحل شمالی شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز رخ می‌دهد.

شنبه (۲۳ تیرماه) در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق شمال شرق کشور رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود. یکشنبه و دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود و در بیشتر مناطق کشور جوی آرام برقرار خواهد بود.

طی پنج روز آینده در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال شرق شرق جنوب شرق مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز همچنین در جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود. سه روز آینده شرق دریای عمان و جمعه دریای خزر مواج خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار