کد خبر: 1238976
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
خداییان مطرح کرد؛
رییس سازمان بازرسی کل کشور به معاونان مربوطه و بازرسان کل به ویژه استان‌های مرزی کشور مأموریت داد که بر نحوه آمادگی دستگاه‌ها در حوزه‌های مختلف برای ارائه خدمات به زوار اربعین نظارت کنند.

جوان آنلاین: ذبیح‌الله خدائیان به معاونان مربوطه و بازرسان کل استان‌ها به ویژه استان‌های مرزی از جمله ایلام، خوزستان مأموریت داد که بر نحوه آمادگی دستگاه‌های مختلف در خصوص تهیه بلیت هواپیما، اتوبوس، نحوه خدمت رسانی به زوار نظارت داشته باشند.

رئیس سازمان بازرسی در این رابطه تاکید کرده است: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و همچنین در پیش بودن کنگره عظیم اربعین حسینی و پیش بینی تردد میلیون‌ها زائر ضروری است تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به زائران از سوی دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته و بر این اساس آمادگی دستگاه‌ها برای ارائه خدمات به زوار مورد رصد و نظارت قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرده است: در این راستا باید به صورت مستمر بر نحوه آمادگی دستگاه‌ها نظارت داشته و در صورت مشاهده ترک فعل یا اهمال، در چارچوب موازین قانونی اقدام کنند.

نظارت و بازرسی در نحوه مدیریت، ساماندهی امور و خدمات رسانی به زائران، نظارت بر نحوه تأمین وسایل حمل و نقل عمومی و اقلام مورد نیاز، تأمین انواع سوخت موردنیاز (شامل بنزین، گازوئیل)، تسهیل ورود و خروج، تأمین رفاه و آسایش هموطنان در مبادی مرزی از جمله موضوعاتی است که خدائیان به آن‌ها اشاره کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار