کد خبر: 1238836
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
دستگاه مبارزه با تروریسم عراق از دستگیری ۴ تن از عناصر تروریستی داعش در دو استان کرکوک و الانبار خبر داد.

جوان آنلاین: دستگاه مبارزه با تروریسم عراق امروز دوشنبه اعلام کرد که چهار تن از عناصر تروریستی را در کرکوک و الانبار دستگیر کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های عراق، دستگاه مبارزه با تروریسم عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اساس داده‌های اطلاعاتی دقیق نیرو‌های دستگاه مبارزه با تروریسم چند عملیات در مناطق مختلف کشور انجام دادند که در دو عملیات جداگانه دو تن از عناصر تروریستی در استان کرکوک دستگیر شدند.

دستگاه مبارزه با تروریسم عراق افزود در چارچوب هماهنگی با سرویس اطلاعات ملی عراق، نیرو‌های دستگاه مذکور یکی از بقایای عناصر تروریستی داعش را در استان الانبار دستگیر کردند.

در همین استان، نیرو‌ها توانستند یکی دیگر از عناصر تروریستی که در سال ۲۰۱۵، با نیرو‌های امنیتی عراق جنگیده بود را دستگیر کنند.

نیرو‌های امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می‌دهند.

گفتنی است عناصر باقی مانده‌ای از داعش هنوز در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا، الانبار و… فعالیت دارند.

عملیات امنیتی در جنوب نینوا

الفرات نیوز نیز امروز دوشنبه در گزارشی به نقل از فرماندهی ستاد عملیات الحشد الشعبی در استان نینوا، اعلام کرد که عملیات گسترده‌ای با کمک ارتش عراق در این استان انجام داده است.

براساس این گزارش، در این عملیات، تیپ‌های ۳۳ الحشد الشعبی و ۷۶ لشکر ۱۶ ارتش عراق حضور دارند و هدف از این عملیات، بررسی و بازرسی کامل چند محور در جنوب استان نینوا است.

از دیگر اهداف این عملیات، تنگ کردن عرصه بر عناصر تروریستی و حفظ امنیت منطقه و جلوگیری از هرگونه حمله به شهروندان است.

نیرو‌های امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جست‌وجو، پاک‌سازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می‌دهند.

گفتنی است عناصر باقی مانده‌ای از داعش هنوز در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا، الانبار و… فعالیت دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار