کد خبر: 1238534
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
فرمانده انتظامی استان البرز خبرداد
فرمانده انتظامی البرز از آمادگی پلیس رای ارائه خدمات و تمهیدات لازم به عزاداران حضرت سید الشهدا (ع) در این استان خبر داد.

سردار حمید هداوند ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم اظهار داشت : عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همزمان با آغاز ماه محرم اقدام به برپایی مراسم عزاداری در مساجد، تکایا و حسینیه ها می کنند که پلیس نیز در کنار این عزیزان خواهد بود.

وی اضافه کرد: پلیس البرز ضمن ایجاد فضایی مناسب توام با امنیت برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان(ع)، تا بعد از اتمام برنامه های عزاداری همراه مردم بوده و در برقراری نظم و انضباط فعالیت خواهد کرد.

هداوند بیان کرد: مسوولان هیئات عزاداری حین حرکت دسته های عزاداری در خیابان ها به منظور جلوگیری از هرگونه بی نظمی و راهبندان، نهایت همکاری را با عوامل انتظامی و راهور مستقر در محل داشته باشند.
ساماندهی پلیس یاران محرم در البرز
فرمانده انتظامی البرز در بخش دیگری ازسخنان خود نیز از ساماندهی پلیس یاران محرم برای نظم بخشی به فعالیت هیات های مذهبی در این استان خبرداد.

وی گفت: همیاران پلیس در هیات های مذهبی ، مساجد، حسینیه ها ، امامزاده ها و کانون های مذهبی و فرهنگی با پلیس همکاری دارند.

هداوند افزود: هماهنگی و تعامل با کلانتری های محل برای جلوگیری از ترافیک در معابر ، ارتباط مستمر با پلیس و اعلام موارد تخلف رانندگی از وظایف همیاران پلیس در هیات های مذهبی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار