کد خبر: 1238446
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
برنامه فشرده اینزاگی برای آماده‌سازی پیش‌فصل اینتر
مهدی طارمی نخستین بازی خود برای اینترمیلان را در ورزشگاه دینو مانوزی شهر چزه‌نا مقابل لاس‌پالماس انجام می‌دهد.

جوان آنلاین: یکی دو ماه قبل بود که مهدی طارمی پس از پایان قرارداد با پورتو تصمیم گرفت اینترمیلان را به عنوان تیم آینده خود انتخاب کند. حالا و بعد از امضای قرارداد با اینترمیلان، همه منتظر روز رونمایی از مهاجم تیم ملی در ترکیب نراتزوری هستند.

به گزارش ایرنا، طبق برنامه‌ای که کادرفنی و مدیران اینتر برای اردوی پیش‌فصل خود طراحی کرده‌اند، این تیم روز ۶ مرداد در شهر چزه‌نا و ورزشگاه دینو مانوزی میزبان لاس‌پالماس اسپانیا خواهد بود. بنابراین برای اولین بار طارمی را ۳ هفته دیگر و مقابل تیم سابق مسعود شجاعی در ترکیب افعی‌ها خواهیم دید.

اینترمیلان ۱۲ مرداد در ورزشگاه آره‌نا گاریبالدی به مصاف پیزا می‌رود و در سومین محک تدارکاتی خود ۱۷ مرداد در شهر مونزا به مصاف الاتحاد عربستان می‌رود. تیمی که فابینیو و انگولو کانته را در خط میانی دارد و از کریم بنزما نیز در خط حمله سود می‌برد. جالب اینکه الاتحاد به تازگی استفانو پیولی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده. سرمربی سابق میلان که در دربی میلانو بارها مقابل اینتر قرار گرفته است.

بازی تدارکاتی بعدی اینترمیلان در اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل یک دیدار خاطره‌انگیز برای مهدی طارمی است. تقابل با چلسی، روز ۲۱ مرداد در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن. طارمی که یک بار دروازه چلسی را با قیچی برگردان و در لیگ قهرمانان اروپا باز کرده بود، دوباره می‌تواند مقابل این تیم انگلیسی بازی کند. البته این بار نه با پیراهن سفید و آبی پورتو بلکه در ترکیب نراتزوری و با لباس مشکی و آبی.

بعد از این بازی اینترمیلان خود را آماده حضوری موفق در سری آ می‌کند. جایی که طبق برنامه‌ریزی در هفته اول به مصاف جنوا خواهد رفت. این دیدار به میزبانی جنوا و در ورزشگاه لوئیجی فراریس برگزار می‌شود و می‌تواند اولین حضور رسمی مهدی طارمی در ترکیب اینترمیلان باشد. در این دیدار مدافع عنوان قهرمانی با مهاجم ایرانی خود به مصاف تیم یازدهم فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ سری آ خواهد رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار