کد خبر: 1237800
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
تیم ملی تکواندو کشورمان با ۲ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی به کار خود در جام جهانی پایان داد.

جوان آنلاین: جام جهانی ۲۰۲۴ تکواندو که از دوشنبه ۱۱ تیرماه با حضور تیم‌هایی از مراکش، ساحل عاج، چین، هند، ایران و کره‌جنوبی به عنوان میزبان این رقابت‌ها در شهر «چانچئون» آغاز شده بود؛ امروز چهارشنبه با برگزاری رقابت‌های بخش ترکیبی به پایان رسید که تیم ملی کشورمان نایب قهرمان شد.

تیم ایران در مبارزه نخست برابر کره‌جنوبی میزبان این دوره از مسابقات در دو راند متوالی صاحب برتری و راهی مبارزه نهایی شد. نمایندگان ایران در فینال مسابقات مقابل چین پا به میدان گذاشتند که راند اول را ۱۴۰ بر ۹۰ پیروز شدند؛ ۱۷۵ بر ۱۳۵ راند دوم را چین از آن خود کرد و در راند سوم مجددا چین توانست با نتیجه ۱۹۵ بر ۱۴۵ پیروز شود و نهایتا تیم ایران به عنوان نایب قهرمانی رسید.

تیم ملی ایران با ترکیب مهدی عابدینی، محمدحسین یزدانی، علی خوش روش، ابوالفضل زندی، ملیکا میرحسینی، یلدا ولی‌نژاد، ساغر مرادی و مهلا مومن‌زاده در غیاب دو نماینده المپیکی خود و با مربیگری رضا ایمان‌زاده و فاطمه صفرپور در این رقابت‌ها حاضر شد.

گفتنی است پیش از عنوان نایب قهرمانی امروز، طی ۲ روز گذشته تیم ملی بانوان و مردان به صورت مجزا ۲ عنوان قهرمانی این رویداد را کسب کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار