کد خبر: 1237721
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش‌سوزی در خیابان باهنر پایتخت خبر داد و گفت: مهار آتش در حالی اغاز شد که دامنه حریق به سه دستگاه خودرو و چند اصله درخت اطراف نیز سرایت کرده بود.

جوان آنلاین: سیدجلال ملکی عصر سه شنبه اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۳۳ عصر روز سه‌شنبه آتش‌سوزی یک ساختمان در حال ساخت در خیابان باهنر اعلام شد که به فوریت سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند که در مدت پنج دقیقه به محل رسیدند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: مشاهده شد در یک ساختمان ۸ یا ۹ طبقه در حال ساخت که در کنار پروژه یک دستگاه موتور ژنراتور بزرگ، ۲ دستگاه کانکس و یک اتاق کارگری در طبقه اول بود، این بخش‌ها کاملا شعله‌ور شده بود و با توجه به اینکه مقداری گازوئیل سطح خیابان بود این سطح نیز شعله‌ور شد ۳مخزن پلی‌اتیلنی گازوییل در مجموع حاوی حدود سه هزار لیتر گازوییل نیز در اثر آتش‌سوزی از بین رفته و گازوییل آن جاری و شعله‌ور شده بود.

ملکی افزود: همچنین سه دستگاه خودرو پژو ۲۰۶، یک دستگاه پراید وانت و یک تویوتا کنار خیابان نیز دچار آتش سوزی شده یود ضمن ان که آتش به چند اصله درخت نیز خسارت وارد کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: این آتش‌سوزی در حال سرایت بیشتر بود که آتش‌نشانان عملیات مهار آتش را آغاز کردند و با توجه به اینکه دود زیادی در دقایق اولیه از این آتش‌سوزی مشاهده می‌شد با عملیات به موقع آتش‌نشان دود فرونشست و آتش مهار شد.

وی خاطر نشان کرد: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار