کد خبر: 1237661
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
مراسم میزبانی از خانواده شهدای غزه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در میدان فلسطین تهران برگزار شد.

جوان آنلاین: مراسم استقبال از برخی خانواده‌های فلسطینی (۶۵ خانواده شهید نبرد طوفان الاقصی) که در این مدت تحت شدیدترین حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی قرار داشتند و از طریق برخی کشور‌های منطقه موفق به خروج از غزه و ورود به ایران شدند، بعدازظهر امروز (سه شنبه) با حضور جمع پرشور مردم، در میدان فلسطین برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مردم تهران با حضور پرشور در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای طوفان القصی، بار دیگر همدلی و حمایت همه جانبه ملت ایران از مردم فلسطین را اعلام کردند.

همچنین در این مراسم همسر شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید کشورمان نیز اظهارداشت: درود و سلام بر خواهران و برادران عزیزی که کودکان خود را در زیر آوار و ویرانه‌های غزه با قامتی استوار به سوی دیار باقی روانه کردید. 

وی گفت: پدران و مادرانی که داغ جوانان رشیدتان را بر دل داشته و نیز شاهد رنج و درد خانواده خود بر اثر رنج گرسنگی و مشکلات فراوان در غزه بودید. عزیزان سرافراز به ام القرای جهان اسلام ایران عزیز خوش آمدید. 

همسر شهید حسین امیرعبداللهیان افزود: جهانیان شاهد صحنه‌های زیبایی از مقاومت ایستادگی و قدرتی است که در طی این مدت شما عزیزان خلق کرده‌اید و فراموش نمی‌کنیم که در روز‌های سخت تجاوز رژیم صهیونیستی توسل به قرآن در زندگی شما جاری و ساری بوده و هست. موضوع فلسطین در صدر اولویت‌های جهان اسلام قرار دارد و به واسطه جنایات صورت گرفته ۹ ماه اخیر در غزه در صدر اخبار جهان قرار دارد. شهید امیرعبداللهیان روحیه مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین در ماه‌های پس از نبرد طوفان الاقصی را یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های شاخص فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانست.

وی تصریح کرد: پیروزی دیگری که برای ملت فلسطین رقم خورده است آگاهی مردم و افکار عمومی جهان و به ویژه جوانان کشور‌های غربی است که در نامه هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان آمریکا و اروپا نیز اشاره شد که آن‌ها امروز در جای درست تاریخ ایستادند. در پایان از رزمندگان جبهه مقاومت از غزه تا کرانه باختری، حزب الله لبنان، مردم مقاوم یمن، عراق، سوریه و همه آزادگان جهان قدردانی می‌کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار