کد خبر: 1237096
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
«باراک اوباما» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا اذعان کرد که «جو بایدن» طی اولین مناظره انتخاباتی ۲۰۲۴ عملکرد «بدی» داشته اما در عین حال پیام کوبنده‌ای را به رقیب او «دونالد ترامپ» ارسال کرد.

جوان آنلاین: «باراک اوباما» در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «مناظره بدی اتفاق افتاد. می‌دانم به من اعتماد دارید اما این انتخابات همچنان انتخابی است میان کسی که در طول زندگی‌اش برای مردمان عادی مبارزه کرده و شخص دیگری که صرفا به خودش اهمیت می‌دهد.»

او در ادامه پیامش نوشت: «این انتخابات بین فردی است که حقیقت را می‌گوید، درست و غلط را از هم تشخیص می‌دهد و آن را مستقیم به مردم آمریکایی تحویل می‌دهد و فرد دیگری که برای منافع خودش دروغ می‌بافد. مناظره این مسئله را تغییر نداد و به همین خاطر چیزهای زیادی در انتخابات ماه نوامبر در خطر است.»

اولین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا پنجشنبه شب برگزار شد و «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات و «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه پیرامون مسائل مختلفی اظهار نظر کردند اما نکته حائز اهمیتی که توسط برخی از رسانه‌ها برجسته شده، عملکرد ضعیف و لکنت زبان رئیس‌جمهور کنونی آمریکا بوده که همین مسئله بر نظرسنجی‌های پس از مناظره تاثیراتی داشته است.

«هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه سابق آمریکا نیز در پیامی در ایکس نوشت: «من به بایدن رای خواهم داد.»

او با اشاره به اولین مناظره انتخاباتی ۲۰۲۴ نوشت: «انتخابات بین فردی است که به شما، حقوقتان و آینده‌تان اهمیت می‌دهد و کسی که فقط به فکر خودش است.»

کلینتون هم‌چنین تاکید کرد: «این انتخابات بین یک جنایتکار محکوم به انتقام و رئیس‌جمهوری است که نتایج را برای مردم آمریکا ارائه می‌دهد. مهم نیست چه چیزی در مناظره رخ می‌دهد، انتخاب آسان است.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار