کد خبر: 1237063
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق طلاجات افراد کهنسال با ۹ فقره سرقت در شهرستان فلاورجان خبر داد.

جوان آنلاین: حسین ترکیان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از زنان مسن مبنی بر سرقت طلاجات آن‌ها، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقی با مراجعه به افراد کهنسال مونث با حیله آن‌ها را فریب می‌داده و اعتماد آن‌ها را جلب می‌کرده و سپس به بهانه اینکه قصد خرید طلا برای همسر خود دارد و برای اینکه در زمان خرید طلا به وی طلای تقلبی ندهند، طلاجات شکات را برای مشاهده از آن‌ها می‌گرفته و سپس از محل متواری می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در این خصوص کارآگاهان با استفاده از روش‌های علمی و پلیسی مخفی‌گاه سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

ترکیان تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۹ فقره سرقت طلاجات از زنان کهنسال در شهرستان فلاورجان اقرار کرد که ارزش اموال به سرقت رفته توسط این سارق بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات کارآگاهان متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار