کد خبر: 1236918
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
ژوزه مورایس با اینکه سرمربی سپاهان است اما به نظر می‌رسد علاقه‌ای به ادامه حضور در این تیم ندارد و دنبال دریافت پیشنهادی جدید برای جدایی است.

جوان آنلاین: ژوزه مورایس با اینکه در لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرد و در نهایت با تیم پر ستاره سپاهان عنوان سومی را به دست آورد اما جام حذفی را فتح کرد و همین مسأله باعث شد تا مورد حمایت مدیران باشگاه اصفهانی قرار بگیرد. مهدی آذربایجانی، مدیرعامل جدید سپاهان در روزهای اخیر بارها اعلام کرده که این تیم با ژوزه مورایس ادامه می‌دهد و به فکر جذب سرمربی دیگری نیست. با این حال خبر می‌رسد مدیرعامل سپاهان با اینکه در رسانه‌ها از ادامه همکاری با مورایس صحبت می‌کند اما نصف و نیمه گزینه‌های جدید را بررسی می‌کند تا مبادا تیم اصفهانی در صورت جدایی مربی پرتغالی مشکلی را احساس کند.

باقی ماندن یک سال از قرارداد مورایس هم باعث شده تا سپاهان برای ادامه همکاری با او مصمم باشد. با این حال مورایس که انگار علاقه‌ای به فعالیت در سپاهان ندارد، خودش را به چند باشگاه از حاشیه خلیج فارس پیشنهاد داده و البته جواب مثبتی نشنیده است. در جدیدترین خبر گفته می‌شود مورایس خودش را به الوحده امارات پیشنهاد داده اما حضور او مورد موافقت مسئولان این باشگاه قرار نگرفته است. مورایس که در سپاهان حدود ۱/۳ میلیون دلار دستمزد می‌گرفت، به الوحده درخواستی ۱/۵ میلیون دلاری داده بود که باشگاه اماراتی با آن مخالفت کرد.

گفته می‌شود مورایس پای خود را در یک کفش کرده و نمی‌خواهد دیگری روی نیمکت سپاهان بنشیند. اختلاف با چند بازیکن سرشناس یکی از دلایل مورایس برای اتخاذ چنین تصمیمی است. ضمن اینکه کاهش بودجه به دلیل اتفاقاتی که فصل قبل و در مورد سقف قرارداد رخ داد هم باعث شده تا مورایس بیشتر از اینکه دنبال همکاری با سپاهان باشد به حضور در تیم جدید فکر کند. تیمی که همین اطراف باشد، البته با بودجه‌ای خوب.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار