کد خبر: 1236850
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
یکی از مقامات محلی صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی به ناتوانی ارتش و شهرک نشینان در برابر حملات حزب الله اذعان کرد.

جوان آنلاین: رئیس اداره محلی شهرک«المطله» در شمال اراضی اشغالی فلسطین به شکست کابینه رژیم صهیونیستی در جبهه شمال و رها کردن الجلیل اذعان کرد.

«دیوید ازولای» ضمن هشدار درباره هرگونه ماجراجویی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی علیه حزب الله تاکید کرد که ارتش و شهرک نشینان در این ماجراجویی تاب نخواهند آورد.

وی اضافه کرد: درخواست های مطرح شده از سوی برخی مسئولان اسرائیلی برای حمله به لبنان و نابودی حزب الله شبیه شعارهای انتخاباتی توخالی است. تردید دارم افرادی که این شعارها را سر می دهند درکی از این منطقه و تبعات این رویارویی داشته باشند.

این مسئول صهیونیست درباره اوضاع در شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی نیز گفت: اوضاع امروز پس از گذشت هشت ماه بسیار بدتر از آنچه است که در هفتم اکتبر(۲۰۲۳) بود. کابینه الجلیل را به حال خود رها کرده است.

وی به رادیو رژیم صهیونیستی گفت: ۴۰ درصد از منازل شهرک نشینان آسیب دیده است.

از سوی دیگر، رسانه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در گزارشی اعلام کرد که المطله یکی از شهرک های به شدت آسیب دیده از عملیات مقاومت لبنان و پس از آن المناره، کریات شمونه، شتولا، زرعیت و آویویم است.

این رسانه صهیونیستی به اوضاع آشفته شهرک نشینان در شمال فلسطین اشغالی اشاره کرد و اینکه فرصت بازگشت بسیاری از آنها روز به روز کمرنگ تر می شود.

همزمان، رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از «یوسی لویت» هماهنگ کننده نظامی در المطله اعلام کردند که نیمی از ساکنان در صورتی که توافق در کار نباشد که حزب الله را حداقل ۱۵ کیلومتر از مرزها دور کند، به این شهرک بازنخواهد گشت.

از ابتدای عملیات حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جمعه شب در اظهاراتی با بیان اینکه ما درصدد جنگ با حزب الله نیستیم، گفت:اقدامات دیپلماتیک را بهترین گزینه در این باره می‌دانیم.

وی با اشاره به برخی اظهار نظرها درباره حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به لبنان، افزود: ما طرح‌های جایگزینی را برای تعامل با جبهه شمالی تهیه می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار