کد خبر: 1236213
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
جنگ هم نتوانست بر رسوایی فساد نتانیاهو سرپوش بگذارد و دادگاه نخست‌وزیر صهیونیستی را احضار کرد.

جوان آنلاین: پایگاه خبری روزنامه زیمان یسرائیل در گزارشی در این رابطه به تلاش‌های نتانیاهو برای فرار از حضور در دادگاه اشاره کرد.

به گزارش آنا، این رسانه تحت عنوان پرونده زیردریایی‌ها مجدداً به سطح می‌آید نوشت: کلمه "بوم" (بمب) را همه می‌شناسند، این واژه ابتدا در شبکه‌های اجتماعی و برای یک اعلام جنجالی به کار رفت (البته بعد‌ها برای هر امر پیش پا افتاده‌ای هم مورد استفاده قرار گرفت)، اما این بار واقعا به معنای کامل کلمه این بوم می‌تواند به کار برود.

کمیته تحقیق دولتی در رابطه با زیردریایی‌ها، که تا به امروز این مسئله را پیگیری و پشت در‌های بسته در مورد آن تحقیق کرده است و به شکلی کاملا محرمانه قدم‌به‌قدم آن را دنبال نموده صبح امروز ۵ نفر مرتبط با این پرونده را برای تحقیق احضار کرد.

در صدر لیست افراد احضار شده، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر است، که کمیته تحقیق در مورد وی نوشت: او تصمیماتی را اتخاذ کرده که عواقب وخیمی را برای امنیت اسرائیل و قدرت ارتش اسرائیل داشته است.

این تصمیم را نتانیاهو بدون رجوع به سازوکار مدون تصمیم‌گیری گرفته است و در این رابطه به توافق با آلمان در رابطه با سلسله مسایل سیاسی، امنیتی و اقتصادی دست‌یافته است که بدون اطلاع کابینه و با دور زدن آن‌ها نجام گرفته است و تصمیمات گرفته شده بر خلاف نظر کارشناسان وزارت جنگ انجام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار