کد خبر: 1235555
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
«نصرالدین عامر» معاون رئیس اداره اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله، دیگر مقام یمنی بود که عملیات علیه صهیونیست‌ها را تشریح و اعلام کرد: «یمنی‌ها در مرحله چهارم از عملیات‌های نظامی خود ضد کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند یا از آن می‌آیند، عملیات‌های خود را تا دریای مدیترانه گسترش خواهند داد.»

جوان آنلاین: رهبر جریان انصارالله با اشاره به افزایش قدرت نظامی مقاومت یمن و اجرای عملیات‌های پهپادی و موشکی و نام بردن مصداقی از اقدامات صورت‌گرفته، اعلام کرد که انصارالله تا به امروز، ۱۵۳ حمله به کشتی‌های رژیم صهیونیستی، امریکایی و انگلیسی صورت داده است. 

عبدالمالک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به جنایاتی که اخیراً علیه مردم غزه صورت گرفته به فریبکاری امریکا در این تحولات اشاره و تأکید کرد که واشینگتن یک اسکله دریایی برای کمک به مردم غزه در فلسطین احداث کرد، اما اشغالگران در عملیات نسل‌کشی خود در رفح از این اسکله استفاده کردند. رهبر انصارالله یمن همچنین با توجه به افزایش تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در رفح تأکید کرد که این موضوع با توجه به خسارات سنگین رژیم، برای تل‌آویو نگران‌کننده است. به همین علت بسیاری از جوانان در سرزمین‌های اشغالی از انجام خدمت نظامی فرار می‌کنند و این موضوع شرایط را برای رژیم صهیونیستی بیش از پیش مشکل کرده است. وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵۳ حمله به کشتی‌های صهیونیستی، امریکایی و انگلیسی صورت گرفته، تأکید کرد که تنها طی هفته گذشته ۱۰ عملیات با ۲۶ موشک بالستیک و بالدار و پهپاد‌ها و قایق‌های جنگی انجام شده که هشت کشتی را هدف گرفته است. از جمله این کشتی‌ها ناو هواپیمابر آیزنهاور امریکا بود که برای سومین بار در شمال دریای سرخ در کانون حملات یمنی‌ها قرار گرفت و همچنین کشتی «توتور» بعد از عملیات بی‌سابقه نیرو‌های دریایی یمن غرق شد. یک کشتی دیگر نیز در آستانه غرق شدن در خلیج عدن است. او ادامه داد که امریکایی‌ها و انگلیسی‌ها نیز ۲۴ حمله علیه یمن انجام داده‌اند که هیچ تأثیری نداشته است. محمد عبدالسلام، رئیس هیئت مذاکره‌کننده ملی یمن هم درخصوص عملیات نظامی امریکا و انگلیس به المیادین گفت: «آن‌ها برای حفاظت از اسرائیل آمده‌اند و به دلیل موضع روشن و تأثیرگذار یمنی‌ها در قبال کشتی‌های اسرائیلی که به سمت اسرائیل حرکت می‌کنند، آن‌ها برای ایجاد ثبات نیامده‌اند.» این مقام انصارالله یمن گفت: «یمن امروز به آنچه غیرممکن بود دست یافته و از تجربیات برخی از کشور‌های محور مقاومت در ساخت صنایع نظامی و آماده‌سازی بهره برده است، به طوری که ساخت پهپاد در یمن «بسیار پیشرفته» شده است و پیشرفت‌هایی در زمینه ساخت موشک‌های بالستیک و قابلیت‌های فنی، لجستیکی و اطلاعاتی وجود دارد.» عبدالسلام همچنین فاش کرد یمن از طریق برخی میانجیگران پیام‌هایی از سوی امریکا دریافت کرد که خواهان هیچ‌گونه حمایت یمنی از غزه نیست، اما عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله این‌گونه پاسخ داده «کسی که مایل به گسترش درگیری نیست، باید تجاوز صهیونیست‌ها را متوقف کند.» 

 موشک‌های دوربرد تا دریای مدیترانه
«نصرالدین عامر» معاون رئیس اداره اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله، دیگر مقام یمنی بود که عملیات علیه صهیونیست‌ها را تشریح و اعلام کرد: «یمنی‌ها در مرحله چهارم از عملیات‌های نظامی خود ضد کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند یا از آن می‌آیند، عملیات‌های خود را تا دریای مدیترانه گسترش خواهند داد.» وی در گفتگو با الجزیره تأکید کرد: «ما موشک‌هایی داریم که برد آن‌ها تا دریای مدیترانه می‌رسد.» این مسئول انصارالله در ادامه درباره عملیات‌های این کشور ضد کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند، گفت: «ما ابتدا از طریق ایمیل به شکل رسمی به شرکت‌های صاحب این کشتی‌ها هشدار می‌دهیم که به سمت بنادر فلسطین اشغالی نروند و به رژیم اشغالگر خدمات ندهند، در غیراین صورت با پاسخ یمن مواجه خواهند شد و هدف قرار می‌گیرند.» عامر تأکید کرد: «هدف قرار دادن این کشتی‌ها، اقدامی عملی برای حمایت از مردم غزه و با هدف جلوگیری از رسیدن کالا‌ها به رژیم صهیونیستی است. یمن با این عملیات‌ها در پی تحت فشار قرار دادن اشغالگران جهت توقف تجاوزات آن‌ها ضد مردم غزه است؛ چیزی که همه مردم جهان می‌خواهند.» وی ادامه داد: «تا زمانی که جنگ غزه به شکل کامل متوقف شود و محاصره این منطقه کاملاً پایان یابد، عملیات‌های یمن ادامه خواهد داشت.»

 صهیونیست‌ها زیر حملات حزب‌الله
پس از هشدار‌های سیدحسن نصرالله برای آمادگی برابر اسرائیل، مقاومت اسلامی لبنان در واکنش به عملیات ترور رژیم صهیونیستی در منطقه دیرکیفا، ده‌ها حمله موشکی علیه مواضع اشغالگران صهیونیستی و نظامیان این رژیم در مرز‌های لبنان و فلسطین اشغالی انجام داد. حزب‌الله لبنان همچنین تجمع نظامیان اشغالگر در منطقه الناقوره را با گلوله‌های توپ هدف قرار داد که خسارت‌های قطعی در این حملات به نیرو‌های دشمن وارد آمد. مبارزان مقاومت لبنان همچنین محل تجمع اشغالگران صهیونیست در موقعیت السماقه واقع در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و خسارت‌هایی را به دشمن وارد کردند. در کفرشوبا نیز نیرو‌های مقاومت موقعیت نظامی رویسات‌العلم را با مسلسل سنگین هدف قرار داده و خسارت‌های جانی به دشمن وارد کردند. در مزارع اشغالی شبعا نیز نیرو‌های مقاومت موقعیت زبدین را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفته و تعدادی از نظامیان دشمن را کشته یا زخمی کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار