کد خبر: 1235069
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳
جنبش حماس امروز (سه شنبه) با اشاره به تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، خواستار اتخاذ تصمیمات فوری جامعه جهانی برای کمک به مردم این منطقه شد.

جوان آنلاین: جنبش حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی وحشیانه‌ترین مجازات جمعی علیه غیرنظامیان بی‌گناه را از طریق محاصره نوار غزه و تعطیلی گذرگاه‌ها اعمال می‌کند.

به گزارش ایرنا، این جنبش افزود: رژیم صهیونیستی به جنگ جنایتکارانه گرسنه‌سازی ادامه می‌دهد و قحطی در نوار غزه در حال افزایش است.

این جنبش تأکید کرد که جامعه جهانی باید برای کمک به مردم نوار غزه و توقف جنایت گرسنه‌سازی و نسل‌کُشی، تصمیمات فوری اتخاذ کند.

از سوی دیگر دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه نیز اعلام کرد که نوار غزه با سرعت به سمت قحطی پیش می‌رود و رژیم اشغالگر و دولت آمریکا از ورود کمک‌های بشردوستانه ممانعت می‌کنند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه همچنین با اشاره به اینکه ۳۵۰۰ کودک به دلیل سوء تغذیه در معرض خطر مرگ قرار دارند، خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف این جنایت شد.

به گزارش ایرنا، با گذشت نزدیک به ۹ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار