کد خبر: 1234254
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
رسانه‌های صهیونیستی بعد از حمله گسترده موشکی حزب الله اذعان کردند که حزب الله لبنان با یک حمله اولیه توان از کار انداختن ۵۰ درصد گنبد آهنین را دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بعد از حمله گسترده موشکی حزب الله اذعان کردند که حزب‌الله لبنان با یک حمله اولیه قادر است ۵۰ درصد از گنبد آهنین را در شمال فلسطین اشغالی از کار بیاندازد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی دو روز پیش اعتراف کرد که حزب‌الله لبنان در تاریخ بیست و سوم خرداد ۲۱۵ موشک به شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

در پی حملات موشکی سنگین حزب الله به مناطق صهیونیست‌نشین، آتش سوزی‌های گسترده‌ای رخ داد که نشان دهنده اصابت موشک‌ها و عبور آن‌ها از سامانه گنبد آهنین و ناکامی اشغالگران در رهگیری این موشک‌ها بود.

حزب الله همچنین پایگاه میرون رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را موشکباران کرد که منجر به آتش سوزی گسترده در این پایگاه نظامی شد.

حملات موشکی همه جانبه حزب الله به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی در پی ترور و شهادت یکی از فرماندهان بزرگ این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

شهید حاج ابوطالب فرمانده یگان‌های نصر حزب‌الله لبنان شامگاه سه شنبه بیست و دوم خرداد در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان به شهادت رسید. حزب الله با موشکباران گسترده مناطق صهیونیست‌نشین و شلیک صدها موشک پاسخ کوبنده‌ای به این اقدام تروریستی داد.

برچسب ها: حزب الله ، لبنان ، اسرائیل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار