کد خبر: 1233631
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
اسحاق بریک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که سران این رژیم در فاجعه غزه غرق شده‌اند.

جوان آنلاین: اسحاق بریک افزود: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالوی رئیس ستاد مشترک ارتش (رژیم) اسرائیل در فاجعه غزه غرق شده‌اند و ما این افراد را نخواهیم بخشید.

وی با بیان اینکه درحالیکه برای این افراد روشن است که نابودی حماس محال است به جنگ ادامه می‌دهند و برای آزادی اسرا تلاش نمی‌کنند، گفت: آنها فقط به خاطر منافع شخصی خودشان به جنگ ادامه می‌دهند.

ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی همچنین درباره عملیات النصیرات نیز افزود: این عملیات در واقعیت عینی (رژیم) اسرائیل تغییری ایجاد نمی‌کند و به خاطر بزرگترین شکست سیاسی و نظامی اسرائیل، نتانیاهو و کسانی که با او هستند باید حتما محاکمه شوند.

بریک گفت: این افراد را باید یک هفته زندانی کرد و تصاویر ربوده‌شدگان را نیز پیش چشمان آنها قرار داد و در این صورت است که بهتر علت شکست خود را درک خواهند کرد.

رژیم صهیونیستی روز شنبه در ادامه جنایت‌های خود قتل عام هولناکی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه در این باره اعلام کرد که شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران در این اردوگاه تا این لحظه به ۲۱۰ نفر رسیده و شمار مجروحان نیز بیش از ۴۰۰ نفر است.

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر شنبه مدعی شد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

برچسب ها: صهیونیست ، اسراییل ، غزه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار