کد خبر: 1232242
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
«مایک والاس» نماینده پارلمان اروپا امروز (شنبه) با بیان اینکه رژیم صهیونیستی احترامی به حقوق بین‌الملل نمی‌گذارد، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تروریست است.

جوان آنلاین: این قانونگذار اروپایی که پیشتر حامیان رژیم صهیونیستی را به طرفداران حزب نازی و «آدولف هیتلر» دیکتاتور آلمان تشبیه کرده بود، در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: [رژیم]اسرائیل هیچ احترامی برای حقوق بین الملل قائل نیست و همه کسانی که از اسرائیل حمایت می‌کنند [نیز]به قوانین بین‌‍المللی احترام نمی‌گذارند.

به گزارش ایرنا، این نماینده ایرلندی پارلمان اروپا که تاکنون بار‌ها رژیم صهیونیستی را به نسل‌کشی در غزه محکوم کرده است، اسرائیل را «تروریست» خطاب کرد.

وی پیشتر نیز با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، گفته بود: ما تعداد باورنکردنی سیاستمدارانی داریم که آماده حمایت از پروژه [نسل‌کشی]صهیونیستی بدون توجه به هزینه، رنج، تخریب و قانونی نبودن آن هستند.

والاس افزود: ایالات متحده و متحدان اروپایی هنوز ذهنیت استعماری دارند و نژادپرست هستند. آن‌ها فلسطینی‌ها را (با خود) برابر نمی‌بینند.

پس از گذشت ۲۳۹ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

«دیوان بین‌المللی دادگستری» (ICJ) واقع در شهر لاهه هلند حدود یک هفته پیش با ۱۳ رأی موافق و ۲ رأی مخالف حکم توقف فوری عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را صادر کرد و بازگشایی گذرگاه رفح را برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه خواستار شد.

این درحالی است که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد و این رژیم باوجود موج اعتراض‌ها و محکومیت‌های جهانی و حکم دیوان بین المللی دادگستری، به حملات خود به شهر رفح در جنوب نوار غزه ادامه می‌دهد.

اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار