کد خبر: 1228810
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از شهادت ۵۰۰ نفر از کادر درمان این باریکه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد.

جوان آنلاین: وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای، آماری را از شمار کلی شهدای کادر درمان نوار غزه از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی ارائه داد.

به گزارش مهر، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد: تاکنون ۵۰۰ نفر از کادر درمان در نتیجه حملات اسرائیل به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام این نهاد پزشکی فلسطینی از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۱۳۸ نفر از پرستاران نوار غزه به فیض شهادت نائل آمده‌اند.

درادامه بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه آمده است: ما از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم که از کادر درمان و مؤسسات پزشکی غزه حمایت کنند و برای گشایش گذرگاه‌های نوار غزه جهت ورود کمک‌های پزشکی به این باریکه، فشار بیاورند.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره گزارش داد که از صبح امروز تاکنون حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک‌های مختلف شهر غزه، به شهادت ۷ نفر و زخمی‌شدن ۶۸ تَن دیگر انجامیده است.

همچنین در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به گروهی از شهروندان فلسطینی در جنوب شهر رفح یک نفر به شهادت رسید و ۳ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز مرکز پزشکی «بیسان» واقع در اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه را بمباران کردند. در نتیجه این حمله نیز چندین فلسطینی زخمی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار