کد خبر: 1225987
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
رسانه‌های اسرائیلی امروز پنجشنبه در سومین روز عید یهودی موسوم به «پسح»، نیز بار دیگر از ترس و وحشت حاکم بر شهرک‌های شمالی فلسطین اشغالی در نتیجه عملیات‌های حزب‌الله گزارش دادند.

جوان آنلاین: رسانه‌های اسرائیلی امروز پنجشنبه اعتراف کردند که عملیات‌های حزب‌الله لبنان، منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی را فلج کرده و مکان‌های گردشگری را حتی در عید پسح خالی کرده است.

به گزارش فارس، این رسانه‌ها درباره خسارات وارده به صاحبان کسب و کار در این مناطق اشغالی گزارش دادند که آن‌ها اکنون می‌بینند که شرکت‌هایشان بدون دریافت غرامت کافی از سوی «دولت» در حال فروپاشی است و همین حالا از واقعیت روز پس از جنگ احساس ترس می‌کنند.

رسانه‌های اسرائیلی طی بیش از ۲۰۰ روز جنگ غزه و داغ شدن جبهه شمالی اراضی اشغالی با حزب‌الله لبنان که موجب تخلیه شمار زیادی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین شد، درباره تعطیلی تجارت و تولید و در نهایت وارد آمدن خسارت اقتصادی هنگفت به این منطقه هشدار داده‌اند.

الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی منطقه‌ای وسیع شامل استان‌های شمال و حیفا است و به دو بخش الجلیل بالا و الجلیل پایین (شمالی و جنوبی) تقسیم می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار