کد خبر: 1202405
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
در نشست خبری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت، جزئیات برنامه‌های این کنگره تشریح شد.

در نشست خبری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت، جزئیات برنامه‌های این کنگره تشریح شد.
به گزارش  تسنیم، علیرضا فخاری، رئیس ستاد کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت در نشست خبری برگزاری این کنگره که در استانداری تهران برگزار شد گفت: دبیری این کنگره برعهده سپاه است که بیشترین زحمت تأمین محتوا را برعهده دارند.
وی افزود: برای این کنگره سمفونی اختصاصی تهیه شده است و دست‌نوشته‌های شهدا و کار‌های نرم افزاری هم رونمایی خواهد شد.
در ادامه، سردار حسن زاده، دبیرکل ستاد کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت گفت: کنگره شهدای پایتخت از اوایل سال ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کرد. در این راستا ۲۸ کارگروه موضوعی و قشری آغاز به کار کردند. هدف از برگزاری کنگره در سطح کشور ترویج مکتب شهدا و
مقاومت است.
وی افزود: کنگره ملی شهدای پایتخت از امروز در قالب چهار مرحله از جمله «اطلاع‌رسانی» کار خود را آغاز خواهد کرد. در تلاش هستیم تمام شهر تحت تأثیر کرامات شهدا قرار بگیرند.
سردار حسن زاده ادامه داد: تمرکز ما بر نسل جوان و آشنایی آن‌ها با مکتب شهدا خواهد بود. اجلاسیه اصلی به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد. گام دوم ما از ۱۰ تا ۳۰ دی ماه است که با «فضا سازی» در سطح شهر همراه است. در این ایام رزمایش کمک‌های مردمی نیز برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: از دوم تا ۱۲ بهمن ماه هم اتفاق‌های مهم فرهنگی با مشارکت همگانی با عنوان «تهران شهر شهدا» همراه است. توجه به تولیدات هنری، تأکید بر تولید برنامه‌های متناسب با گروه‌های سنی نونهال، نوجوان و جوانان و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای سه محور اصلی ما در برگزاری
کنگره است.
وی یادآور شد: تنوع بالای شهدا در تهران به چشم می‌خورد. ما رئیس‌جمهور، نخست وزیر، دانشمند و پیروان ادیان توحیدی شهید داریم. تهران با وجود اینکه از جبهه دور بوده است در ۶۰۳ نقطه ۱۳۳۳ نفر شهید تقدیم کرده است. در تهران شهدای ملی و محور مقاومت را داریم. علاوه براین ما در تهران ۵۳۰۰ دانش‌آموز و ۳۰۰ شهید فرهنگی داریم.
مصطفی زیبایی‌نژاد مسئول کمیته فرهنگی کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت نیز در این نشست گفت: در ۱۰ روز پایانی کنگره جملات ناب شهدا در فضای شهر به چشم خواهد خورد و مکان رویداد‌های ترور، بمبگذاری و محل شهادت شهدا معرفی خواهند شد.
وی افزود: با توجه به جنگ غزه ما در حال طراحی محله مقاومت هستیم. هر شب نیز نمایش‌های میدانی و روایت رایان را در «تهران شهر شهدا» خواهیم داشت.
در پایان این نشست خبری از تمبر یادبود کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت رونمایی شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هادی فسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
0
0
سلام برشهیدان مکان‌های برگزاری کنگره مشخص فرمائید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار