کد خبر: 1149034
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

وقتی صحبت از رزرو هتل در شهرهای پرگردشگر شمال ایران از جمله شهرهای واقع در مازندران و گیلان می‌شود معمولا هتل‌های ساحلی جزو پرطرفدارترین گزینه‌های اقامت هستند. ویژگی اصلی هتل‌های ساحلی که منجر به محبوبیت آن‌ها شده است دارا بودن ساحل اختصاصی یا فاصله بسیار کوتاه تا ساحل است که به مهمانان این امکان را می‌دهد تا از طبیعت چشم‌نواز و زیبای خطه شمال نهایت لذت را ببرند. این بار قرار است به سراغ این هتل‌های جذاب برویم و از میان آن‌ها ۷ هتل ساحلی در شمال ایران که جزو بهترین‌ها هستند را به شما معرفی کنیم تا در سفر بعدی خود بتوانید با رزرو این هتل‌ها در سایت سفرمارکت اقامت بهتری را تجربه کنید.

۷ هتل ساحلی در شمال ایران/ عکس

هتل آهوان چابکسر

هتل آهوان چابکسر نیز یکی دیگر از هتل‌های ساحلی شمال ایران است که در رده هتل‌های چهار ستاره قرار دارد. این مجموعه سه مجتمع اقامتی شامل گل‌افشان، گل‌فشان و ولایی را در خود جای داده است. این سه مجتمع اقامتی روی هم رفته دارای ۲۱۲ باب اتاق و سويیت هستند که دارای امکاناتی نظیر صندوق امانات، مینی بار، سیستم اعلام حریق، اینترنت وای فای و سیستم تهویه مطبوع هستند. چشم‌انداز اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل نیز شامل منظره دریا یا جنگل است با این حال با توجه به آن که هتل دارای ساحل اختصاصی است مهمانان به راحتی می‌توانند از نزدیک به تماشای دریا و مناظر جنگلی مشغول شوند. رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر، پارکینگ خودرو، استخر از جمله امکانات رفاهی هستند که در این هتل در اختیار مهمانان قرار دارد. اگر با بلیط قطار تهران رشت سفر کردید، این هتل نیز برای اقامت شما مناسب است.

نشانی: گیلان، کیلومتر ۷ جاده رامسر به رودسر

 

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر چالوس که با نام هتل پارسیان آزادی خزر نیز شناخته می‌شود از جمله هتل‌های ساحلی شمال ایران است که در نمک‌آبرود و درست در مقابل تله‌کابین نمک‌آبرود قرار دارد. سال ساخت این هتل به سال‌های پیش از انقلاب برمی‌گردد با این حال در دهه ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند از هر نظر با هتل‌های نوساز و جدید رقابت کند. این هتل در زمره هتل‌های پنج ستاره مازندران قرار می‌گیرد و تمامی امکانات و خدمات رفاهی که از هتل‌های این رده انتظار می‌رود را برای مهمانان فراهم کرده است. واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق‌های شرقی و اتاق‌های غربی می‌شوند و پنجره برخی از آن‌ها مشرف به نمای دریای بیکران خزر و پنجره برخی دیگر نیز رو به جنگل‌های هیرکانی است. در صورتی که در بازه‌های شلوغ سفر تصمیم به اقامت در این مجموعه گرفتید بهتر است از مدت‌ها قبل رزرو هتل را انجام دهید زیرا احتمال تکمیل ظرفیت اتاق‌ها وجود دارد.

نشانی: مازندران، نمک‌آبرود، رو به روی تله‌کابین

۷ هتل ساحلی در شمال ایران/ عکس

هتل کیمیا رامسر

هتل کیمیا رامسر یک هتل سه ستاره و مقرون به صرفه است که در شمار جدیدترین هتل‌های ساحلی شمال ایران قرار دارد. تعداد اتاق‌های این هتل محدود است و تنها شامل ۳۶ واحد اقامتی می‌شود. این هتل علاوه بر دسترسی بسیار نزدیک به ساحل دارای اتاق‌های دلباز با چیدمان امروزی و مناسب است که امکان تماشای مناظر ارتفاعات البرز و همچنین دریا از پنجره‌ اتاق‌ها را برای مهمانان فراهم کرده است. همگی اتاق‌ها نیز به امکانات ضروری و کافی جهت اقامت مهمانان تجهیز شده‌اند و یک رستوران سنتی نیز در طبقه آخر هتل یعنی طبقه ششم قرار گرفته است که لذت صرف غذاهای سنتی ایرانی را در حین تماشای مناظر طبیعی فراهم می‌کند. بهتر است همراه با خرید بلیط قطار تهران گرگان رزرو این هتل را نیز انجام دهید کمی زودتر انجام دهید.

نشانی: مازندران، رامسر، بلوار شهید باهنر

 

هتل سفید کنار انزلی

هتل سفید کنار انزلی یک چهار ستاره است که یک گزینه ایده‌آل برای آن دسته از گردشگرانی است که قرار است به همراه جمعی از دوستان یا اعضای خانواده سفر کنند. زیرا این هتل علاوه بر ارائه خدمات میزبانی با کیفیت خوب می‌تواند با امکانات تفریحی که در اختیار مهمانان قرار می‌دهد لحظات شیرین و به یادماندنی برای سفرهای دسته‌جمعی آن‌ها رقم بزند. یکی از امکانات فوق‌العاده این مجموعه ساحل اختصاصی آن است که با زمین تنیس، سالن بیلیارد، مسیر دوچرخه‌سواری و همچنین زمین فوتبال تکمیل شده است. علاوه بر آن اتاق‌های مجموعه که شامل بیش از ۱۰۰ واحد اقامتی مجهز می‌شوند نیز دارای چشم‌انداز دریا و یا فضای درختکاری پیرامون هتل هستند.

نشانی: گیلان، بندرانزلی، کیلومتر ۶ جاده انزلی آستارا

 

هتل آپارتمان ساحلی شهر نور

هتل آپارتمان ساحلی شهر نور که تحت عنوان رسمی هتل ساحلی شهر فعالیت می‌کند یک هتل مجلل و لوکس ساحلی است که تجربه اقامتی بی‌نقص و تمام‌عیار را برای گردشگران خطه شمال به ارمغان می‌آورد. این هتل همجوار کرانه‌های زیبای دریای خزر است و دارای مجتمع‌ها و ویلاهای مختلفی است که تراس اغلب آن‌ها رو به دریا است، علاوه بر آن این مجموعه اقامتی امکانات تفریحی و رفاهی بی‌نظیری برای مهمانان فراهم می‌کند که از میان آن‌ها می‌توان به مواردی از جمله می‌توان به سالن ماساژ، استخر، سالن بدن سازی، رستوران سنتی، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، زمین‌بازی کودکان، سالن اجتماعات و سالن آمفی‌تئاتر اشاره کرد.

نشانی: مازندران، شهرستان نور، ایزدشهر، گلسار ۳

 

هتل آپارتمان کیش مهر فریدون‌کنار

هتل آپارتمان کیش مهر فریدون‌کنار را می‌توان در شمار هتل‌های ساحلی شمال ایران به حساب آورد. این هتل در رده هتل‌های سه ستاره قرار دارد که در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد و از این رو جزو هتل‌های نوساز فریدون‌کنار است. مزیت اصلی این مجموعه را می‌توان قرارگیری در نزدیکی سواحل دریای خزر دانست. گفتنی است این مجموعه دارای دو مجتمع ساختمانی است که در مقابل یکدیگر قرار دارند و در هر یک سوئیت‌های مختلف با ظرفیت‌های دونفره تا شش نفره قرار گرفته است. با توجه به درجه‌بندی هتل نمی‌توان انتظار دریافت امکانات یا خدمات فوق‌العاده لوکس در طول اقامت در این هتل را داشت با این حال تجهیزات داخل سويیت‌ها برای اقامت آسوده کفایت می‌کند. امکانات عمومی این مجموعه نیز شامل سونا و جکوزی، پارکینگ اختصاصی خودرو و رستوران می‌شوند.

نشانی: مازندران، فریدون‌کنار، بلوار ساحلی چمران، جنب شیلات شاهد

۷ هتل ساحلی در شمال ایران/ عکس

هتل دلفین انزلی

یکی دیگر از هتل‌های ساحلی شمال ایران هتل دلفین انزلی است. این هتل که از جمله هتل‌های تازه تاسیس و چهار ستاره بندر انزلی است بر اساس جدیدترین استاندارهای بین‌المللی هتل‌سازی احداث شده است. مهمانان این مجموعه اقامتی از مزایایی متعددی بهره‌مند هستند. این مجموعه تنها ۱۰۰ متر با ساحل شنی آن فاصله دارند و علاوه بر آن مهمانان می‌توانند وعده‌های غذایی خود را در رستوران ساحلی هتل صرف کنند که مسلما تجربه بی‌نظیری است. بعلاوه مهمانان می‌توانند از امکانات تفریحی نظیر جت اسکی در اسکله اختصاصی هتل نیز بهره‌مند شوند. گفتنی است این مجموعه سوئیت‌های ویژه‌ای را برای ماه عسل تازه عروس و دامادها مهیا کرده است تا خاطره فراموش‌نشدنی از سفرشان برای آن‌ها رقم بزند. همه این‌ها به همراه امکانات رفاهی متناسب و خدمات‌رسانی مطلوب منجر شده است تا این هتل گزینه ایده‌آلی برای اقامت از نظر اکثر کاربران باشد.

نشانی: گیلان، بندرانزلی، ساحل قو، خیابان اطبا

 

 

این مطلب تبلیغاتی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار