کد خبر: 1079937
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: جهاد تبیین در حوزه هشت سال دفاع مقدس و نیز جبهه مقاومت جزو ضروریات مهم و اصلی جامعه امروز است.

امیر سرتیپ نبی سهرابی در مراسم اختتامیه سومین اختتامیه سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، افزود: جهان تبیین در راستای شناساندن پیام دفاع مقدس به نسل های حاضر و آینده به منظور مقابله با هر گونه تحریف این دوران افتخارآمیز جزو رسالت های مهم و اصلی بنیاد حغظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و نیز فعالان رسانه ای و فشای مجازی است.

وی با تاکید بر فعال بودن رسانه ای و مجازی در حوزه دفاع مقدس و تشریح دستاوردهای این حادثه مهم تاریخی، اظهار داشت: اگر بخواهیم فعالیت اثرگذار و ثمربخش در سطح ملی و بین المللی انجام دهیم باید همه جانبه در این عرصه وارد شده و نسبت به تولید محتوا شبانه روزی تلاش کرد.

امیر سهرابی، تولیدات متناسب با ذائقه جوانان و نوجوانان امروزی را یکی از فعالیت های اثرگذار در جهاد تبیین حوزه دفاع مقدس برشمرد و یادآور شد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در کنار فعالان مجازی و رسانه ای کشور باید با تمام توان خود در جهت عرضه پیام های دفاع هشت ساله وارد میدان شود تا با بازتولید فرهنگ ایثار و شهادت، زمینه های افتخار جوانان و نوجوانان کشورمان به پدران خود که اجازه ندادند، ذره ای از خاک مقدس کشور دست دشمنان افتد، فراهم شود.

وی از دوران دفاع مقدس به عنوان دوران غرور ملت ایران نام برد که برای گسترش و تشریح دستاوردهای عظیم آن جهاد تبیین لازم و ضروری است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با بیان اینکه نسل جدید امروز دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را تجربه و درک نکرده اند، گفت: بر همین اساس برای روشن شدن بسیار از واقعیات آن دوران باید همه پیشکسوتان و رزمندگان ان دوران پای کار آیند تا نسل جدید به درستی نسبت به این دوران شناخت پیدا کنند.

تراب محمودی ادامه داد: اگر در این زمینه غفلت شود، بدون تردید ارزش ها جای خود را به ضدارزش ها می دهد و در این حالت آینده جامعه اسلامی با چالش های مختلف اجتماعی، فرهنگی و عقیدتی مواجه خواهد شد.

وی از جوانان ولائی و متعهد، فرهیختگان، خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم درخواست کرد تا برای جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وارد عرصه و با تمام توان برای مقابله با هجمه های سنگین بیگانگان وارد عمل شوند.

محمدی، نشان دادن چهره واقعی دفاع مقدس را بسیار مهم خواند و با اشاره به اینکه عده ای درصدد پوشاندن این چهره هستند، اظهار داشت: نظام سلطه و استکبار جهانی در حوزه فضای مجازی  سرمایه گذاری هنگفتی می کند تا بلکه این دسیسه ها مثمرثمر شود، اما جوانان ولائی این مرز و بوم هرگز اجازه عملیاتی شدن نقشه های دشمنان را نخواهند داد.

وی راکد ماندن گفتمان انقلاب اسلامی را از اهداف اصلی نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی بیان و اضافه کرد: در این عرصه نقش رسانه ها، فعالان فضای مجازی بسیار اهمیت دارد تا با تولید محتوا نسبت به خنثی سازی توطئه های دشمنان اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر