کد خبر: 1192013
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
مدیر حوزه علمیه لرستان:
حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه مبارزه با بدعت ها و دفاع از دین رسالت طلاب است، گفت: طلاب با شرکت در دوره های آموزشی و تقویت توانایی تبلیغی خویش باید در این حوزه نقش آفرین شوند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، امروز در جلسه شورای نهادهای حوزوی  استان لرستان با حضور دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان گفت: امر به معروف ونهی از منکر شرایط خاصی دارد و آموزش در این حوزه امری مهم است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به رسالت طلاب و روحانیت در حوزه تبلیغ افزود: طلاب در این عرصه باید در ترویج فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر نقش آفرینی کنند.

وی عنوان کرد: مبارزه با بدعت ها و دفاع از دین و مکتب دین در برابر تهاجم شبهات از رسالت های طلاب است.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: طلاب باید با شرکت در دوره های آموزشی توانایی خویش را برای تبیین فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر تقویت نمایند و با استفاده از روش‌های نوین برای مطالبه گری و امربه‌معروف و نهی از منکر اقدام نمایند.

وی به اهمیت بحث اندیشه‌ورزی در فریضتین امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان و هدف قرار دادن ارزش های دینی و فرهنگی گفت: راه مقابله با این دسیسه های دشمن بصیرت افزایی، آگاهی بخشی است.

برچسب ها: امربه معروف ، طلاب ، تبلیغ
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار