کد خبر: 1187445
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه توجه به شیوه های تذکر لسانی در حوزه امربه معروف و نهی از منکر ضروری است، آمرین به معروف و ناهیان از منکر با حضور در کارگاه های آموزشی این شیوه ها را فرا می گیرند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، عصر امروز، در برگزاری کارگاه آموزشی ویژه آمرین به معروف و ناهیان از منکر گفت: هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی بالا بردن سطح علمی آمرین به مروف و ناهیان از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان بر ضرورت توجه به شیوه های تذکر لسانی در امربه معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود: شیوه ساده امربه معروف و نهی از منکر تذکر لسانی است و این مهم شیوه هاای مختلفی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آمرین به معروف و ناهیان از منکر باید در کارگاه های آموزشی حضور یابند، عنوان کرد: آموزش آمرین به معروف و ناهیان از منکر لازمه موفقیت در این زمینه است.

حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: تذکر لسانی از نصیحت شروع می شود و روش ها در این حوزه متفاوت است و آمرین به معروف و نهایان از منکر باید شیوه برخورد صحیح را فرا بگیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه بهترین امت بر اساس آیات و روایات کسانی هستند که امر به معروف و نهی از منکر کنند، افزود: امر به معروف و نهی از منکر نشان عشق انسان به مکتب اسلام است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر ریشه در فطرت، قرآن و اندیشه بشردی دارد و نشانه علاقه به سلامت جامعه است.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار