کد خبر: 1187901
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به توطئه های دشمن برای کمرنگ کردن ارزش ها گفت: ترک امربه معروف و نهی از منکر سبب پیروزی دشمن در جنگ فرهنگی می شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر در جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، به آیه شریفه«يُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَيُسَارِعُونَ فِي الْخَيْرَاتِ وَأُولَٰئِكَ مِنَ الصَّالِحِينَ، اشار کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان افزود: امربه معروف و نهی از منکر ترک شدنی نیست و اگر زمانی این فریضتین فراموش شود، دین از بین می رود و هیچ واجبی اقامه نخواهد شد.

وی ادامه داد: شیاطین در صدد هستند تا با اجرای نقشه ای در این زمینه و در هر حال پیروز میدان باشند، دشمن به دنبال رواج ناهنجاری ها و کمرنگ اردن ارزش های دینی است.

حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: اگر رفتاری از کسی سر زند که تنش والتهاب در جامعه را به همراه داشته باشد و جامعه دچار هرج ومرج ونا امنی گردد؛ آنان پیروز میدان خواهند بود.

وی اظهار کرد: اگر به بهانه عدم ایجاد التهاب وثبات و امنیت در جامعه کسانی امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنند باز هم آنان به هدف خود رسیده اند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان در پایان بیان کرد: باید تدبیری اندیشید که هیچ یک از این دو موفقیت برای دشمن به دست نیاید.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار