کد خبر: 1187899
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
امام جمعه موقت خرم آباد:
حجت الاسلام شمسی فر بر ضرورت عمل به دو فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: عمل به این مهم لازمه رفع معضلات و آسیب های اجتماعی است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، ظهر امروز(5مهر)، در جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر گفت: امربه معروف و نهی از منکر در آیات  وروایات از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه اگر امربه معروف و نهی از منکر به خوبی اجرا شود، دیگر مسائل جامعه برطرف می شود، افزود: عمل به این دو فریضه واجب مورد توجه همه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه امربه معروف و نهی از منکر باید در دانشگاه ها و مراکز آموزشی به گفتمان تبدیل شود، گفت: اجرای امربه معروف و نهی از منکر برای رفع آسیب ها و چالش های اجتماعی ضروری است.

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه تاکید کرد: کرسی های آزد اندیشی با محوریت امربه معروف و نهی از منکر در دانشگاه ها و مراکز آموزشی برگزار شود.

وی با بیان اینکه ستاد امربه معروف و نهی از منکر بر مصوبات اعلام شده به دستگاه های اجرایی استان و چگونگی اجرایی شدن این مصوبات نظارت لازم را داشت باشد، گفت: عمل به این فریضه واجب لازمه ارتقای معنویت در جامعه و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار