اين جلسه با دكتر اسلامي تبار, مشاور وزير و مدير كل بازرسي و پاسخگويي به شكايات وزارت راه و شهر سازي ، مديركل راه و شهرسازي استان پيرامون موضوعات سلامت اداري و رسيدگي به شكايات برگزار گرديد.
اسلامي تبار هدف خودر را از سفر اينگونه بيان كرد و افزود : تاكيد و اهتمام بر تكريم ارباب رجوع، ارتقاي سلامت نظام اداري و پاسخگويي به مردم تنها راه پيشرفت و دستيابي به اهداف از پيش تعيين شده وزارت متبوع است.
وي در خاتمه تأكيد كرد : بازرسي از عملكرد مديران و كاركنان و سنجش ميزان رضايت مردمي از واحدهاي ستاد استان و شهرستان هاي مختلف و نحوه برخورد مديران و كاركنان با ارباب رجوع و تهيه گزارش هاي دوره اي از جمله وظايفي است كه بايد در ادارات راه و شهرسازي استان ها رعايت شود.