کد خبر: 1239036
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
یک مقام مسئول از پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس اربعین از ۶ مردادماه خبر داد و گفت: بلیت‌های اربعین به صورت اینترنتی به فروش خواهد رسید.

جوان آنلاین: داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به اینکه مجموعاً ۷ هزار دستگاه اتوبوس در سازمان راهداری امکان پیمایش مسافت‌های طولانی دارد، گفت: حدود ۱۴ دستگاه ناوگان در سازمان راهداری وجود دارد که تنها ۷ هزار دستگاه در وضعیت مطلوب قرار دارد که امکان پیمایش مسافت‌های بلند و متوسط را دارند.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری در ادامه تاکید کرد: البته این ۷ هزار دستگاه برای جابه‌جایی زائرین اربعین کافی نیست و باید حدود ۲ هزار ناوگان دیگر به این تعداد اضافه شود تا به ۹ هزار دستگاه برسد.

وی افزود: همچنین حدود ۳ هزار دستگاه اتوبوس دیگر نیز برای جابه‌جایی مسافرین در مسیرهای داخلی کشور نیاز است و هم‌اکنون ۵ هزار دستگاه اتوبوس کسری داریم که با همکاری برخی از ارگان‌ها مانند نیروهای انتظامی، پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها این کمبودها تا حد زیادی جبران خواهد شد.

به گفته باقر جوان؛ این قانون هم‌اکنون به وزارت‌خانه‌های متولی نهادهای ذکر شده ابلاغ شده و تا بتوانیم در بازه زمانی اربعین پاسخگوی نیاز ناوگان جاده‌ای کشور باشیم.

این مسؤول در پایان تصریح کرد: از ۶ مردادماه پیش فروش بلیت‌های اتوبوس اربعین حسینی از طریق اینترنت به فروش خواهد رسید و اگر ظرفیت مقصدی تکمیل شد، مسافران می‌توانند با ثبت نام در لیست انتظار بلیت اتوبوس، براساس الویت و تعداد سرویس فوق‌العاده در آن مسیر مجدد دایر خواهد خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار