کد خبر: 1238993
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به پیروزی پزشکیان گفت: ما فقط بر اساس این واقعیت که آنها رئیس جمهور جدیدی را انتخاب کرده‌اند، تمایلی به بازگشت به میز مذاکره با ایران نداریم.

جوان آنلاین: جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در واکنش به پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران و در پاسخ به این سوال که آیا ایالات متحده آماده از سرگیری مذاکرات هسته‌ای با ایران است، گفت: «خیر».

کربی که کشورش بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی در حملات علیه مردم بی‌دفاع غزه است، مدعی شد: آنها (ایران) همچنان به حمایت از گروه‌های تروریستی مانند حماس و حزب‌الله ادامه می‌دهند. آنها همچنان در حال حمایت از حوثی‌ها هستند، حال آنکه حوثی‌ها به کشتی‌ها در دریای سرخ حمله می‌کنند.

او در ادامه بدون اشاره به پشتیبانی تسلیحاتی و سیاسی آمریکا از رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن بیش از ۳۸ هزار فلسطینی در غزه، با تکرار ادعاهای پیشین مقامات آمریکایی گفت:‌ آنها همچنان در حال تامین پهپاد و فناوری هواپیماهای بدون سرنشین و تخصص هواپیماهای بدون سرنشین برای روس‌ها هستند تا روس‌ها بتوانند به کشتن اوکراینی‌های بی‌گناه ادامه دهند.

کربی همچنین گفت: ما فقط بر اساس این واقعیت که آنها رئیس جمهور جدیدی را انتخاب کرده‌اند، تمایلی به بازگشت به میز مذاکره با ایران نداریم. نظاره‌گر این هستیم که این مرد چه خواهد کرد. با این حال، ما انتظار هیچ تغییری را در رفتار ایرانیان نداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار