کد خبر: 1238800
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
کریمیان خبر داد
مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام اموزش از توزیع بیش از ۴۹۰ هزار کارت کنکور خبر داد و گفت: این آزمون ۲۱ و ۲۲ تیر ماه سال جاری برگزار می شود.

جوان آنلاین: علیرضا کریمیان ضمن بیان این خبر اظهار کرد: کارت‌های‌ شرکت در آزمون‌ همه داوطلبان به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز چهارشنبه ۲۰ تیر در سامانه جامع آزمون سراسری (مندرج در درگاه اطلاع­ رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام اموزش کشور افزود: داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند (یک گروه آزمایشی اصلی «علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی» به همراه یکی از گروه ­های آزمایشی هنر یا زبان ­های خارجی) دارای ۲ کارت هستند.

کریمیان با بیان اینکه تا کنون بیش از ۴۹۰ هزار کارت کنکور را دریافت کردند، گفت: داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

وی گفت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس ­دار و ارائه آن الزامی است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار