کد خبر: 1237391
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
جهانگیر مطرح کرد؛
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: در روز انتخابات ۵۸ نفر به دلایلی همچون ایجاد اخلال در شعب اخذ رأی، بازداشت شدند که البته اکثر آنها در پایان همان روز آزاد شدند.

جوان آنلاین:  در بخش دوم جلسه شورای عالی قوه قضائیه، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت ستادهای پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی طی هفته گذشته پرداخت و گفت: قبل از انتخابات حدود ۶۰۰ نفر از افرادی که در فضای مجازی فعالیت خلاف قانون داشتند، به صورت حضوری و تلفنی، توجیه شدند؛ در روز هشتم تیر که روز انتخابات بود ۶۸۵ نفر به همین شکل ارشاد شدند؛ همچنین ۶ نفر که علی‌رغم تذکراتی که به آنها داده شده بود دست از رفتارهای مجرمانه‌شان برنداشته بودند، احضار شدند.

وی در ادامه گفت: در روز برگزاری انتخابات نیز ۵۸ نفر به دلایلی همچون ایجاد اخلال در شعب اخذ رأی و یا درگیری میان هواداران، بازداشت شدند که البته اکثر آنها در پایان همان روز نیز آزاد شدند.

عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی نیز در این جلسه از افتتاح ۹ پروژه استانی پزشکی قانونی در ۹ استان کشور همزمان با هفته قوه قضائیه خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۶۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیدند و پنج هزار و ۱۳۵ متر به فضای فیزیکی پزشکی قانونی اضافه شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار