کد خبر: 1236881
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
دبیرکل حزب‌الله لبنان:
دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی به دستاوردها و جانفشانی‌های ملت فلسطین و اقدامات محور مقاومت پرداخت و گفت این فداکاری‌ها امت اسلامی را در مسیر پیروزی بزرگ قرار داده است.

جوان آنلاین: شبکه «المنار»، صبح امروز (شنبه)، گزارش داد این پیام سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان برای کنگره بین‌المللی شهدای مقاومت و مدافع حرم در مشهد مقدس ارسال شده است.

دبیرکل حزب‌الله در این پیام گفت: «همه ما اطمینان داریم که شهدای ما زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. از سوی دیگر، ما شاهد دستاوردهای ایشان هستیم و ثمره خونشان، پیروزی‌ها و آزادسازی‌هایی را که تقدیممان کرده‌اند، هر روزه می‌بینیم.»

سید حسن نصرالله اضافه کرد: «ما در برابر خون‌های پیروز بر شمشیرِ طاغوت و سلطه‌گران هستیم که شهدای بزرگوار آن هر دو حُسن یعنی پیروزی و شهادت را با به دست آورده‌اند.»

دبیرکل حزب‌الله گفت: «ما به شهدا و آنچه نثار کرده‌اند و همچنین به خانواده‌های ایشان که در برابر فقدان عزیزانشان با صبر جمیل، تسلیم شدگی کامل در برابر مشیئت خداوند متعال و افتخار به برگزیدگی این عزیزان از سوی پروردگار عمل کردند، می‌بالیم.»

سید حسن نصرالله ادامه داد: «ای گرامی‌ترین و ای شریف‌ترین مردم در تمام میادین و کشورهای جبهه مقاومت، ما باید از بزرگی دستاوردها و پیروزهایی که تا این لحظه رقم‌ خورده، آگاه باشیم؛ دستاوردهایی که طی ده‌ها سال و بخصوص بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) تجمیع شده است.»

دبیرکل حزب‌الله افزود: «آنچه امروز امت ما در نوار غزه و فلسطین اشغالی نثار می‌کنند، از ده‌ها هزار شهید و مجروح به همراه کوچ اجباری، گرسنگی، محاصره و کشتار جمعی و پشتیبانی جبهه‌های مقاومت از آن‌ها بخصوص از سوی مقاومت لبنان، یمن و عراق، این دستاوردها و پیروزی‌های امت، ما را در مسیر پیروزی بزرگ و نهایی قرار داده است. این پیروزی به‌اذن‌الهی به معنای آزادسازی فلسطین از اشغالگران صهیونیستی، آزادسازی کل منطقه ما از هژمونی و سلطه‌گری آمریکا است.»

سید حسن نصرالله همچنین خاطرنشان کرد: «این پیروزی نهایی نیازمند تداوم اقدام و جهاد بدون خستگی و البته نیازمند زمان بیشتر است. ما باید عمیقا به وعده پیروزی و غلبه خداوند متعال به مؤمنان صادق اطمینان و یقین داشته باشیم.»

دبیرکل حزب‌الله اضافه کرد: «این پیروزی نیازمند وحدت و یکپارچگی ماست. نبایست بعد از تمام این جانفشانی‌ها کسی تردید به خود راه دهد یا ضعیف شود و یا از حرکت بازایستد.»

سید حسن نصرالله در پایان گفت: «ما همان ملت ستم‌دیده در این منطقه که شیطان بزرگ و صهیونیست آن‌ها را مورد هجمه قرار داده‌اند، هستیم. ما در این برهه از نعمت یک فرصت الهی بزرگ که جمهوری مبارک اسلامی ایران، نظام مقدس، ملت فداکار آن، حضور این رهبر فرزانه، شجاع و ثابت‌قدم امام سید علی خامنه‌ای (دام ظله) باشد، برخورداریم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار