کد خبر: 1236571
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، نوید یک سرافرازی تازه برای ملت ایران است.

جوان آنلاین: پیرحسین کولیوند، ازرئیس جمعیت هلال احمر در پیامی از مردم دعوت کرد که روز ۸ تیر ماه حضوری پُر شور در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند و نوشت: مشارکت حداکثری در انتخابات، نوید یک سرافرازی تازه برای ملت ایران است.

به گزارش مهر، متن پیام رئیس جمعیت هلال احمر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف ایران

با اهدای سلام و احترام.

انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یکی از مهمترین نماد‌های مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی ایران، حلقه وصل «خواسته‌های طبقات مختلف جامعه» با «مجاهدت‌های دولتمردان آینده» است که در سپهر «استقلال» «آزادی» «جمهوری اسلامی» بر نگین آرمان‌های شما در قله‌های اهداف والای انقلاب اسلامی می‌درخشد.

مشارکت حداکثری در این انتخابات آزاد، نوید یک سرافرازی تازه برای ملتی کهن، پرافتخار و شهیدپرور است که به اراده برآمده از قلب و روح میلیون‌ها ایرانیِ عاشق وطن اعتباری تحسین‌برانگیز خواهد بخشید و بار تعهد و کار را بر دوش مسئولان سنگین‌تر خواهد کرد.

اینک که در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، باید گفت که یکی از دلایل ایستادن شما ملت بزرگ ایران بر سکوی برترین‌ها در منطقه و جهان، پشت سر گذاشتن پیچ و خم تحریم‌ها و دشمنی‌ها به پشتوانه مشارکت در انتخابات گذشته است و اکنون که زمان حماسه برای خلق یک بالندگی و تعالی تازه است باید قدر فرصت را دانست و برای رسیدن به سکو‌های جدید، از میدان انتخابات دورخیز کرد.

این جانب به عنوان خدمتگزاری کوچک در جمعیت هلال احمر که همیشه بزرگ‌منشی شما را در کمک به همنوعان نیازمند می‌بینم و هر روز شاهد داوطلبی شما در امور خداپسندانه و بشردوستانه هستم، بدین وسیله شما هموطنان گرامی را به حضور در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری در روز مبارک هشتم تیر ماه دعوت می‌کنم و یقین دارم که آرای شما در شعبه‌های اخذ رأی ضمن رونق دادن به این امر و تکلیف ملی، بر انتخاب اصلح منجر خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار