کد خبر: 1236013
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
 آرمین بینا 

جوان آنلاین: دو مرد خلافکار در پاتوق قماربازان به‌خاطر ساعت مچی درگیری خونینی را رقم زدند که در جریان آن یکی از آن‌ها به قتل رسید. مأموران در تلاشند قاتل فراری را بازداشت کنند. 
ساعت ۱۵ عصر روز شنبه دوم تیرماه، رهگذرانی در یکی از خیابان‌های منطقه ستارخان تهران، مرد خونینی را مشاهده کردند که از خانه‌ای بیرون آمد و درخواست کمک کرد. مرد جوان هنوز چند قدمی از خانه قدیمی دور نشده بود که نقش بر زمین شد. رهگذران با دیدن این صحنه به سرعت به کمک او شتافتند و وقتی بر بالینش حاضر شدند، مشاهده کردند که مرد جوان سر تا پایش با خونش رنگین شده و ضربات متعدد چاقو به بدنش او را به پرتگاه مرگ کشانده است. در حالی که مرد جوان نفس‌هایش به شماره افتاده بود، ساکنان و کاسبان محل از اورژانس درخواست کمک کردند و حادثه را به پلیس خبر دادند. 

 قمارخانه 
لحظاتی بعد از اعلام این خبر، تیمی از مأموران راهی محل و داخل یک کوچه با جسد خونین و بی‌جان مردی به نام ستار روبه‌رو شدند که به گفته تیم پزشکی اورژانس، دقایقی قبل بر اثر شدت جراحات و خونریزی شدید فوت کرده بود. 
گفته‌های شاهدان و رد خون نشان می‌داد مقتول پس از درگیری خونین از خانه قدیمی در آن نزدیکی بیرون آمده است. سپس مأموران با تحت نظر گرفتن محل حادثه، قتل را به قاضی سالار صنعتگر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند و او نیز همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کرد. 
یکی از شاهدان به تیم جنایی گفت: «در حال عبور از محل بودم که دیدم مردی لباس‌هایش خونی است و دستش را روی شکمش گذاشته بود و از خانه‌ای قدیمی در همین نزدیکی بیرون آمد. او درخواست کمک می‌کرد و معلوم بود زخمی شده است، اما ثانیه‌هایی بعد روی زمین افتاد. در همین لحظه، مرد دیگری که دست‌هایش خونی بود به سرعت از همان خانه بیرون آمد و فرار کرد. 
بررسی‌ها حکایت از آن داشت، خانه قدیمی پاتوق قماربازان، خلافکاران و سارقان است و زن میانسالی هم آن را اداره می‌کند. بنابراین تیم جنایی وارد خانه قدیمی شد و در گام نخست از صاحبخانه تحقیق کرد. 
زن میانسال گفت: «افراد زیادی به خانه‌ام رفت و آمد دارند. واقعیتش خانه‌ام پاتوق قماربازان و خلافکاران است و از این راه کسب درآمد می‌کنم. افرادی که به خانه‌ام می‌آیند علاوه بر قمار، وسایل سرقتی هم خرید و فروش می‌کنند و حتی کسانی هم که جا و مکانی برای خواب ندارند، مبلغی به عنوان اجاره از آن‌ها می‌گیرم و اتاقی برای خواب در اختیارشان قرار می‌دهم. ساعتی قبل ستار با مرد دیگری به نام فرزین با هم درگیر شدند. هنگام درگیری برادر قاتل و دو نفر از دوستانش هم بودند، اما هر چقدر تلاش کردند درگیری آن‌ها را پایان دهند موفق نشدند و در نهایت فرزین با چاقو ستار را زخمی و فرار کرد.»

 ساعت مچی 
با به دست آمدن این اطلاعات، مأموران به سراغ برادر قاتل رفتند و از او تحقیق کردند. وی در ادعایی گفت: «برادرم مدتی بود ساعت مچی بساط می‌کرد و می‌فروخت. مقتول هم چند ماه قبل یک ساعت مچی با برادرم معامله کرد و با هم دوست شدند. آن‌ها تصمیم گرفتند با هم شراکتی کار کنند و هر دو ساعت مچی بساط می‌کردند. برادرم و مقتول به خاطر دو ساعت مچی با هم اختلاف پیدا کردند. برادرم مدعی بود دو ساعت مچی متعلق به اوست، اما ستار می‌گفت دو ساعت مچی را او خریده است. به‌هرحال آن‌ها با هم چند بار مشاجره لفظی داشتند تا اینکه ساعتی قبل در پاتوق سر همین موضوع با هم درگیر شدند. وقتی درگیری آن‌ها بالا گرفت، برادرم با چاقو سه ضربه به ستار زد. ستار خونین از خانه بیرون رفت و درخواست کمک و برادرم هم از ترس فرار کرد.»
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد مقتول برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد. مأموران در تلاشند قاتل فراری را بازداشت و زوایای پنهان حادثه را برملا کنند.

برچسب ها: جسد خونین ، قتل ، پلیس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار