کد خبر: 1234566
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
ستاد مرکزی حزب اعتدال و توسعه در حمایت از مسعود پزشکیان طی مراسمی با حضور علی جنتی، محمود واعظی و محمد باقر نوبخت افتتاح شد.

جوان آنلاین: ستاد مرکزی حزب اعتدال و توسعه برای حمایت از مسعود پزشکیان طی مراسمی با حضور علی جنتی، محمود واعظی و محمد باقر نوبخت افتتاح شد.

همه خواسته‌های خود را می‌توانیم در چهره نورانی و پاک آقای پزشکیان ببینیم
محمدباقر نوبخت در این مراسم گفت که گر مردم پای صندوق رای بروند خودشان انتخاب انجام می‌دهند، اما اگر دیگران پای صندوق رای بروند با سلیقه خودشان، برای ما انتخاب انجام خواهند داد. وی اضافه کرد که آقای پزشکیان بالاترین پست را در دستگاه‌های اجرایی داشته اند و وزیر بهداشت و ۵ دوره نماینده مجلس بودند.

در این شرایط سرد ۹۰ هزار نفر به آقای پزشکیان رای دادند و وارد مجلس شدند. نوبخت در بخش دیگری ادامه داد: شاید بگویند فرقی ندارد که چه کسی رییس جمهور شود این حرف مستند نیست.

من ۸ سال عضو همه شورا‌های عالی کشور بودم. شهادت میدهم که فرق میکند، چه کسی رییس جمهور شود؟ وی اضافه کرد: مردم می‌خواهند فردی رییس جمهور شود که رفاه نسبی برای آن‌ها را ایجاد کند.

واقعا فرق میکند چه کسی نماد باشد و برای رفاه مردم تلاش کند. نوبخت همچنین تاکید کرد: تصمیمات و مذاکره با خارج، مهم است. تصمیمات در شورای عالی امنیت ملی گرفته می‌شود که برای مثال جنگ بشود یا صلح.

در شورای عالی امنیت ملی ۱۰ نفر هستند و ۵ نفر از آن‌ها رییس جمهور، معاونین و وزرا هستند. هرچیزی که جمع تایید کند، رهبری هم تایید میکنند. این ۵ نفر می‌توانند به گونه‌ای عمل کنند که نمود آن را برجام دیدیم. اگر ۵ نفر باشند و تایید کنند، رهبری هم تایید می‌کنند. وی گفت: تحریم مثل زانو بر گلوی ماست.

نوع نگاه و خواست رییس جمهور و کابینه در شورای عالی امنیت ملی موثر است. همه خواسته‌های خود را می‌توانیم در چهره نورانی و پاک آقای پزشکیان ببینیم. بودن دکتر پزشکیان حجت را تمام می‌کند. نوبخت ادامه داد: ما ستاد مرکزی تاسیس کردیم. با آقای پزشکیان می‌توان در توسعه ملی، نقش آفرینی کرد. اینکه بگویند فرقی نمی‌کند که چه کسی رییس جمهور شود، حرف بسیار ظالمانه‌ای است.

بیش از یک میلیون پوستر برای آقای پزشکیان در حال چاپ است
سیدعلی آقازاده هم در مراسم افتتاح ستاد مرکزی حزب اعتدال و توسعه در حمایت از مسعود پزشکیان گفت: از دو هفته گذشته کار‌های اساسی را برای انتخابات پیش رو آغاز کردیم. وی اضافه کرد: در استان‌ها و شهرستان‌ها با جدیت و نظم و انظباط کار‌ها در حال انجام است.

وی افزود: هفته گذشته نتایج نهایی نامزد‌ها از طرف شورای نگهبان اعلام شد و از دوشنبه هفته گذشته جلسه شورای مرکزی حزب برگزار شد و مسعود پزشکیان در جلسه دو ساعته حزب، با قاطعیت انتخاب و از ایشان حمایت خواهیم کرد.

انشاالله آقای پزشکیان به عنوان متتخب ایران انتخاب شوند. شرط این است همه پای صندوق رای بیایند و قهر تبدیل به آشتی شود. هرچه مردم بیشتر مشارکت کنند شانس و اقبال آقای پزشکیان بیشتر خواهد بود.

انشاالله انتخابات در مرحله اول تمام شود و شاهد رییس جمهور و دولت کارآمد و شایسته باشیم. وی با بیان اینکه حزب کار‌های اجرایی را آغاز کرده است، گفت: این اتفاق در استان‌ها هم افتاده و در کنار ستاد‌های اصلی دکتر پزشکیان، مثل دوست کار می‌کنند.

آقازاده گفت: بیش از یک میلیون پوستر در حال چاپ است و برای استان‌ها ارسال می‌شود. بیش از ۲۵ هزار متر مربع پوستر در مرحله اول به استان‌ها می‌رود. در سطح شهر تهران ساختمان و اماکن متعددی را در نظر گرفتیم و هرچه در توان داریم با ستاد آقای پزشکیان سهیم خواهیم کرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
0
0
با اینکه طرفدار پزشکیان هستم ولی از برخی چهره های اصلاح طلب بیزارم ،،امثال نوبخت، فرزندان هاشمی و عارف ،،،،پزشکیان از همه اونها ساده زیست تر و با شخصیت تر است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار