کد خبر: 1234047
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
یک هفته قبل بود که انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی باعث ترس کاربران شد. براساس فیلم منتشر شده، دختربچه خردسال اهل شهرستان نکا کنار خانه‌شان ایستاده بود که ناگهان سگ ولگردی به او حمله می‌کند. 

جوان آنلاین: دختربچه هشت ساله که یک هفته قبل در حمله سگ هار مجروح شده بود، جان باخت. همزمان با مرگ این کودک، پسربچه‌ای شش ساله اهل شهرستان دزفول هم که به دلیل حمله سگ هار مصدوم شده بود، جانش را از دست داد. 
یک هفته قبل بود که انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی باعث ترس کاربران شد. براساس فیلم منتشر شده، دختربچه خردسال اهل شهرستان نکا کنار خانه‌شان ایستاده بود که ناگهان سگ ولگردی به او حمله می‌کند. 
دختربچه هشت ساله که ضحی نام داشت با تقلا موفق می‌شود خودش را از دست حیوان نجات دهد و وارد خانه‌شان شود و سگ از محل دور می‌شود. بعد از آن ضحی که از نقاط مختلف بدن زخمی شده بود به بیمارستان منتقل می‌شود و تحت درمان قرار می‌گیرد. بررسی آزمایش‌های صورت گرفته نشان داد که طفل به بیماری هاری مبتلا شده است. بعد از یک هفته ضحی به دلیل عوارض ناشی از هاری جانش را از دست می‌دهد. ۲۴ اردیبهشت‌ماه هم دختربچه‌ای چهار ساله در همین شهرستان به دلیل حمله سگ هار جانش را از دست می‌دهد. چند روز قبل از حادثه پدر طفل، کودکان دوقلویش را با خود بیرون برده بود که سگ هار به یکی از کودکان حمله و او را از چند ناحیه بدن زخمی می‌کند. بعد از آن طفل به مرکز درمانی منتقل می‌شود و تلاش تیم درمان برای نجات جان کودک به جریان می‌افتد، اما دختربچه خردسال به دلیل عوارض ناشی از هاری به کما می‌رود و جانش را از دست می‌دهد. ۲۲ اردیبهشت‌ماه هم پسربچه ۴ ساله به نام امیرحسین خردسالی در شهرستان دزفول در حمله سگ هار زخمی و به بیمارستان منتقل شد. بررسی آزمایش‌های صورت گرفته نشان داد که طفل به بیماری هاری مبتلا شده است. با این حال خانواده کودک او را برای ادامه درمان به تهران منتقل کردند، اما ۲۱ خرداد‌ماه به دلیل شدت بیماری به کما رفت و جان باخت.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
داغدیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
0
0
در ازمایش های اولیه هاری تایید نشده بود و پیوند وست صورت و پا انجام گرفت و طبق صلاحدید بیمارستان ضحای زیبای ما ترخیص شد و بعد از چند روز علائم هاری سراغش اومد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار